Δεκάδες φορτηγά πλοία έχουν «κολλήσει» περιμένοντας στις ακτές της Νέας Υόρκης εν μέσω έλλειψης προσωπικού στο λιμάνι και αυξημένης ζήτησης αγαθών.
Περίπου 24 φορτηγά πλοία και πετρελαιοφόρα έχουν «κολλήσει» περιμένοντας να αγκυροβολήσουν στα ανοικτά των ακτών του Λονγκ Άιλαντ της Νέας Υόρκης, λόγω της αύξησης της ζήτησης για καταναλωτικά αγαθά, την ίδια στιγμή όμως που δεν επαρκεί το προσωπικό στα λιμάνια
Η MarineTraffic, ιστότοπος παρακολούθησης της πορείας των πλοίων, έδειξε ότι πλοία συγκεντρώθηκαν λίγα μίλια μακριά από την ακτογραμμή που εκτείνεται από το Λονγκ Μπιτς στα δυτικά έως την παραλία Λίντο και το νησί Τζόουνς Μπιτς στα ανατολικά, ανέφερε η Daily Mail.
Τα πλοία φάνηκαν να έχουν κολλήσει στη θέση τους τουλάχιστον από το βράδυ του Σαββάτου, σύμφωνα με τον ιστότοπ.
Τα προβλήματα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και η υψηλή ζήτηση στις αγορές πριν από την περίοδο των εορτών, σε συνδυασμό με την έλλειψη εργατικού δυναμικού, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που τροφοδοτεί τέτοιου είδους σοβαρά προβλήματα στη διακίνηση εμπορευμάτων.
Παρόμοια ζητήματα εμφανίζονται και στη δυτική ακτή τις τελευταίες εβδομάδες. Το Insider ανέφερε προηγουμένως ότι 56 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχαν «κολλήσει» σε περιοχές αγκυροβόλια κοντά στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Τα λιμάνια αυτά ήταν απασχολημένα με 140 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 87 φορτηγών, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Insider.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο του Container News, το λιμάνι της Νέας Υόρκης και το Νιου Τζέρσεϊ εξυπηρετεί τους μεγαλύτερους θαλάσσιους μεταφορείς και παγκόσμιους συνασπισμούς και αποτελείται από ένα δίκτυο περίπου 386 χιλιομέτρων ναυτιλιακών καναλιών, καθώς και αγκυροβόλια και λιμενικές εγκαταστάσεις.
Με τον αριθμό ρεκόρ των τεράστιων φορτηγών πλοίων να φράζουν τα βασικά λιμάνια, προκαλώντας επιπτώσεις στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, πολλοί λιανοπωλητές αναγκάζονται να βρουν δημιουργικούς τρόπους για να ξεπεράσουν τις ελλείψεις και τις αυξήσεις των τιμών, σύμφωνα με το Insider.
Latest News
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς