Βρετανία – Λίστα αναμονής για Uber και Bolt – Γιατί ακριβαίνει η «ταρίφα»

Η έλλειψη οδηγών προκαλεί προβλήματα στις πλατφόρμες

Βρετανία – Λίστα αναμονής για Uber και Bolt – Γιατί ακριβαίνει η «ταρίφα»

Ευσεβής πόθος αναδεικνύεται η εύρεση ενός αυτοκινήτου μέσω εφαρμογών όπως το Uber και το Bolt στη Βρετανία, σε ώρες αιχμής.

Η έλλειψη οδηγών επεκτείνεται και στις μεταφορές μέσω των εφαρμογών αυτών, προκαλώντας πολύ σημαντικά προβλήματα στην κίνηση των πολιτών, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλέον μιλούν και για υπερτιμολογήσεις.

Όπως δημοσιεύει το CNBC, αρκετοί πελάτες δεν κατάφεραν να βρουν ταξί την ώρα που το χρειάζονταν με αποτέλεσμα να καθυστερούν σε συναντήσεις ή την εργασία του, ή κάποιοι δεν έβρισκαν τρόπο να επιστρέψουν σπίτι τους μετά το τέλος μιας βραδινής εξόδου.

Άλλοι είπαν ότι αντιμετώπισαν «εκβιαστικά» αυξημένες χρεώσεις, οι οποίες εφαρμόζονται όταν η εφαρμογή δέχεται πολλές επισκέψεις ταυτόχρονα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα τις ώρες αυτές, το ζήτημα καταλήγει στην προσφορά και τη ζήτηση. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για να δεχτούν όλες τις διαδρομές που ζητούνται. Και αυτό ανεβάζει τις τιμές.

Ο Markus Villig, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εφαρμογής Bolt, δήλωσε στο Squawk Box Europe του CNBC την περασμένη εβδομάδα ότι οι τιμές για τους πελάτες είναι «υψηλότερες από ποτέ».

Ο Villig, η εταιρεία του οποίου εκτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια ευρώ (4,7 δισεκατομμύρια δολάρια), είπε ότι η ζήτηση για μετακινήσεις μετά το lockdown ανέκαμψε ισχυρότερα και γρηγορότερα από ό, τι περίμενε η εταιρεία.

Ωστόσο, η προσφορά οδηγών δεν ανάκαμψε με αυτούς τους ρυθμούς.

Η Uber αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Είπε στο CNBC ότι η ζήτηση έχει αυξηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ ο αριθμός των οδηγών, περίπου 70.000, ήταν ο ίδιος με αυτόν πριν από την πανδημία.

«Ενθαρρύνουμε 20.000 νέους οδηγούς να εγγραφούν για να καλύψουν τη ζήτηση των επιβατούν», δήλωσε εκπρόσωπος της επιχείρησης της Uber στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πολλοί οδηγοί σταμάτησαν να εργάζονται για εφαρμογές όπως η Uber και η Bolt κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με μερικούς να προχωρούν σε νέες θέσεις εργασίας όπου πληρούν τις προϋποθέσεις για επιδόματα υπαλλήλων, όπως αμοιβή ασθενείας και αμοιβή αργίας, αλλά λιγότερη ευελιξία.

Οι οδηγοί συνειδητοποίησαν ότι μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους για να μεταφέρουν τρόφιμα αντί για ανθρώπους.

Η Uber και η Bolt προσπαθούν πλέον να προσελκύσουν περισσότερους οδηγούς στις πλατφόρμες τους.

Τον Απρίλιο, η Uber δήλωσε ότι θα ξοδέψει 250 εκατομμύρια δολάρια για ένα εφάπαξ κίνητρο που στοχεύει στην επαναφορά των οδηγών στο δρόμο.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο