Στην προγραμματισμένη διαφημιστική καμπάνια με στόχο την προβολή των εναλλακτικών προορισμών, καθώς και στους πυλώνες της πολιτικής της κυβέρνησης για τον τουρισμό, με στόχο την προσέλκυση τουριστών όλο τον χρόνο, αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, μιλώντας στον Σκάι.

Όπως είπε ο αρμόδιος υπουργός, φέτος θα πραγματοποιηθούν δύο καμπάνιες: μία θα είναι τώρα, Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο και θα έχει να κάνει με εναλλακτικούς προορισμούς, με προορισμούς που ενδεχομένως δεν είναι brand τουριστικοί καλοκαιρινοί, όπως και με το city brake με μεγάλες πόλεις, ώστε να στηριχτούν τα ξενοδοχεία τους τα οποία επλήγησαν δύο χρόνια εν μέσω πανδημίας. «Τα εποχικά καταλύματα είχαν πιο προνομιακούς όρους μέσα σε μία εξαιρετική θερινή περίοδο που διανύσαμε και που ακόμα είναι ενεργή, καθώς μέχρι 16 Νοεμβρίου έχουμε πτήσεις σε Κέρκυρα, σε Ρόδο, σε Κρήτη, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, έχουμε την κρουαζιέρα», είπε.

Η δεύτερη μεγάλη καμπάνια, Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου. «Στόχος μας είναι ένα ολιστικό σχέδιο μίας συνολικής πολιτικής που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου», τόνισε.

Οι πυλώνες της τουριστικής πολιτικής

Ο κ. Κικίλιας, ανέπτυξε τους 4 πυλώνες στους οποίους, όπως είπε, στηρίζεται η κυβερνητική πολιτική για τον τουρισμό. Πρόκειται για τους εξής:

  • Η υποστήριξη των υποδομών σε περιοχές και σε brand τέτοια, τα οποία ενδεχομένως κινδυνεύουν και πρέπει να υποστηριχθούν, με έναν βιώσιμο, οργανωμένο και δίκαιο τρόπο για να προστατεύσουμε τους κορυφαίους προορισμούς. Ανάδειξη δευτερευόντων προορισμών.
  • Η δημιουργία μίας task force crisis management. Ένας υπηρεσιακός μηχανισμός για οτιδήποτε έκτακτο προκύπτει στον τουρισμό. Όπως εξήγησε ο κ. Κικίλιας, «είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικονομία μας, πρέπει να μπορεί να ενεργοποιείται και να προασπίζει το τουριστικό προϊόν».
  • Τρίτος πυλώνας η ψηφιοποίηση. Ψηφιακός ΕΟΤ, με ψηφιακό χάρτη τουρισμού, ακόμα και με ψηφιακά ΚΕΠ τουρισμού.
  • Upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν, με τουριστική ακαδημία και πιο υψηλού επιπέδου και καλύτερα αμειβόμενα στελέχη.

Ο κ. Κικίλιας δήλωσε συγκρατημένα αισιόδοξος «με την προϋπόθεση ότι όλοι θα κινηθούμε στην ίδια συνισταμένη προβολής του τουριστικού προϊόντος, με ποιοτικό τουρισμό, αναβαθμισμένο, με περισσότερα έσοδα και θέσεις εργασίας».

Μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι «η κάθε χώρα διέπεται από ισχύ και συμφέρον. Ούτε μας μισούν, ούτε μας αγαπούν. Αυτό είναι η εξωτερική πολιτική. Η χώρα οφείλει να είναι ισχυρή» και σχολίασε ότι «για να μπορεί να είναι ισχυρή, πάντα σε ισορροπία με την κοινωνική πολιτική, με τη στήριξη της μεσαία τάξης, της μέσης ελληνικής οικογένειας, πρέπει να προχωρά και κάποια εξοπλιστικά προγράμματα. Πρέπει να έχει ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις».

Ο εμβολιασμός ενεργοποιεί την οικονομία και την κοινωνική ζωή

Αναφερόμενος στο θέμα του εμβολιασμού, ο Βασίλης Κικίλιας είπε μεταξύ άλλων ότι σε όλες τις χώρες του κόσμου, είναι κοινός τόπος ότι εκεί που προχωράει ο εμβολιασμός, φαίνεται αμέσως ότι ενεργοποιούνται η οικονομία, η κοινωνική ζωή, ο τρόπος με τον οποίον μπορούμε να κινούμαστε και αυτή είναι η προσπάθεια κάθε οργανωμένης πολιτείας.

«Δεν υπάρχει κανένας συμπολίτης με τον οποίον δεν μπορούμε να συνομιλήσουμε. Με όλους μπορούμε να συνομιλήσουμε και νομίζω ότι το αποδείξαμε αυτό εν μέσω της πανδημίας, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, ό,τι και να ψήφιζε, απ’ όπου και αν εκπορευόταν, ήρθε να συμμαχήσει για το υπέρτατο αγαθό που είναι η αξία της ανθρώπινης ζωής», κατέληξε ο υπουργός Τουρισμού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott