Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο της ενεργειακής μετάβασης της Motor Oil.
Πηγές του ομίλου σημειώνουν ότι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες στηρίζονται σε τέσσερις πυλώνες και σε αυτούς η διοίκηση και τα στελέχη της εργάζονται προκειμένου να προσαρμοστούν στην πράσινη οικονομία.
Έτσι, στον πρώτο πυλώνα που αποτελείται από το διυλιστήριο συνεχίζονται οι επενδύσεις καθώς τα έσοδα του αποτελούν και τη βασική πηγή ρευστότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της εισηγμένης, στα μέσα του επόμενου χρόνου ολοκληρώνεται η επένδυση των 320 εκ. ευρώ για τη μονάδα της νάφθας.
Ο δεύτερος πυλώνας της δραστηριότητας του ομίλου είναι η εμπορία και η λιανική καυσίμων. «Σχεδιάζουμε το πρατήριο του μέλλοντος», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της Motor Oil, όπου σε 15 με 20 χρόνια ο εφοδιασμός των οχημάτων θα κυριαρχείται από το ηλεκτρικό ρεύμα. Φορτιστές αλλά και ανάπτυξη της λιανικής και της μικρό εστίασης θα συνθέτουν τα νέα πρατήρια.
Ο τρίτος πυλώνας περιλαμβάνει τη θυγατρική με τις δραστηριότητες σε ΑΠΕ, ηλεκτρική ενέργειας και φυσικό αέριο. Η Motor Oil θα έχει στο τέλος του 2022 με αρχές του 2023 σε λειτουργία έργα ΑΠΕ συνολικής ισχύος 364 MW.
Ταυτόχρονα έχει χαρτοφυλάκιο με άδειες ΑΠΕ ισχύος 650 MW και σε αυτό αξιολογούνται τα projects προκειμένου να υλοποιούνται τα πλέον ώριμα. Έτσι το 2025 η Motor Oil θα έχει σε λειτουργία 500 με 600 MW και παράλληλα έχει θέσει πιο μακροπρόθεσμο στόχο τα 1 GW.
Η Motor Oil σε συνεργασία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχωρά στην κατασκευή του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο στην Κομοτηνή, ενώ στην προμήθεια ενέργειας αναπτύσσεται και η θυγατρική NRG.
Ο τέταρτος πυλώνας της ενεργειακής μετάβασης για τον ενεργειακό όμιλο είναι οι επενδύσεις στο υδρογόνο συμμετέχοντας σε δύο μεγάλα projects αλλά και το σκέλος της κυκλικής οικονομίας όπου συμμετέχει σε διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξιών.
Latest News
Στα τέλη του 2024 το πρώτο πρατήριο υδρογόνου από την Motor Oil
Στα τέλη του 2025 θα λειτουργήσει και το δεύτερο στην Ακράτααι- Και οι δύο σταθμοί θα είναι δημοσίως προσβάσιμοι
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Χωρίς στόχο για μηδενικές εκπομπές, πάνω από τις μισές ιδιωτικές εταιρείες
Μεγαλώνει το χάσμα σε σχέση με τις εισηγμένες
Η Volvo λανσάρει φτηνό κινέζικο EV στις ΗΠΑ και ... ανησυχεί την Tesla
Το EX30 κατασκεύασε η Volvo Cars, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων που ανήκει στην κινεζική Geely
Στο Ταμείο Ανακαμψης το έργο «Εξοικονόμηση ενέργειας σε επιχειρήσεις - Φωτοβολταϊκά στις επιχειρήσεις»
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 161.502.400 ευρώ
ΕΥ: Συνέδριο για την πράσινη φορολογία στην Ελλάδα
Πώς θα διαμορφωθεί η περιβαλλοντική φορολογική πολιτική στην Ελλάδα
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα
Πρέπει να ανησυχούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την πτώση πωλήσεων EV;
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτή την επιβράδυνση της αγοράς για να καλύψουν τη διαφορά με τους Κινέζους ανταγωνιστές
Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον
Γνωρίζουμε πώς να αναπτύξουμε γρήγορα ΑΠΕ και ευέλικτη χωρητικότητα, πώς να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και πώς να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών για προσιτές τιμές, είπε ο κ. Στάσσης
ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία
Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και πλέον μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς σε Ελλάδα και Ρουμανία