Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο της ενεργειακής μετάβασης της Motor Oil.
Πηγές του ομίλου σημειώνουν ότι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες στηρίζονται σε τέσσερις πυλώνες και σε αυτούς η διοίκηση και τα στελέχη της εργάζονται προκειμένου να προσαρμοστούν στην πράσινη οικονομία.
Έτσι, στον πρώτο πυλώνα που αποτελείται από το διυλιστήριο συνεχίζονται οι επενδύσεις καθώς τα έσοδα του αποτελούν και τη βασική πηγή ρευστότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της εισηγμένης, στα μέσα του επόμενου χρόνου ολοκληρώνεται η επένδυση των 320 εκ. ευρώ για τη μονάδα της νάφθας.
Ο δεύτερος πυλώνας της δραστηριότητας του ομίλου είναι η εμπορία και η λιανική καυσίμων. «Σχεδιάζουμε το πρατήριο του μέλλοντος», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της Motor Oil, όπου σε 15 με 20 χρόνια ο εφοδιασμός των οχημάτων θα κυριαρχείται από το ηλεκτρικό ρεύμα. Φορτιστές αλλά και ανάπτυξη της λιανικής και της μικρό εστίασης θα συνθέτουν τα νέα πρατήρια.
Ο τρίτος πυλώνας περιλαμβάνει τη θυγατρική με τις δραστηριότητες σε ΑΠΕ, ηλεκτρική ενέργειας και φυσικό αέριο. Η Motor Oil θα έχει στο τέλος του 2022 με αρχές του 2023 σε λειτουργία έργα ΑΠΕ συνολικής ισχύος 364 MW.
Ταυτόχρονα έχει χαρτοφυλάκιο με άδειες ΑΠΕ ισχύος 650 MW και σε αυτό αξιολογούνται τα projects προκειμένου να υλοποιούνται τα πλέον ώριμα. Έτσι το 2025 η Motor Oil θα έχει σε λειτουργία 500 με 600 MW και παράλληλα έχει θέσει πιο μακροπρόθεσμο στόχο τα 1 GW.
Η Motor Oil σε συνεργασία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχωρά στην κατασκευή του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο στην Κομοτηνή, ενώ στην προμήθεια ενέργειας αναπτύσσεται και η θυγατρική NRG.
Ο τέταρτος πυλώνας της ενεργειακής μετάβασης για τον ενεργειακό όμιλο είναι οι επενδύσεις στο υδρογόνο συμμετέχοντας σε δύο μεγάλα projects αλλά και το σκέλος της κυκλικής οικονομίας όπου συμμετέχει σε διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξιών.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»