Πρωταγωνιστές στις αφίξεις τουριστών αναδεικνύονται στο εννεάμηνο του 2021 Σαντορίνη και Μύκονος, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο από όλους τους ελληνικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία από τις αεροπορικές αφίξεις, στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου του 2021, η μεν Σαντορίνη προσέλκυσε 1,27 εκατ. επισκέπτες παρουσιάζοντας άνοδο 155,9%, η δε Μύκονος με τη σειρά της προσέλκυσε 961,647 επισκέπτες καταγράφοντας άνοδο 153,4%.
Στη Σαντορίνη οι εισερχόμενοι ξένοι επισκέπτες ανέρχονται σε 846.559 και στη Μύκονο 716.479, πάντα στο εννεάμηνο του έτους. Την ίδια στιγμή η Σαντορίνη αύξησε κατά 72% τους εγχώριους επισκέπτες της σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας τους 249.301, ενώ η Μύκονος πέτυχε άνοδο 103% των αφίξεων των Ελλήνων επισκεπτών φτάνοντας τους 120.406.
Εστιάζοντας στη Μύκονο, ο Ανδρέας Φιορεντίνος, πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού και νυν υπεύθυνος τομέα Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφορικά με τις επιδόσεις του νησιού ότι «τηρουμένων των αναλογιών και των προκλήσεων η Μύκονος στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων».
Οι προορισμοί και οι επιχειρήσεις να επιστρέψουν στην κανονικότητα ενδυναμωμένες
Παράλληλα, αναφέρει ότι αυτός δεν είναι λόγος για πανηγυρισμούς υπογραμμίζοντας τα εξής: «Όλοι μαζί οι τουριστικοί επιχειρηματίες, με τις τοπικές αρχές, τους εργαζόμενους και την κοινότητα να οργανωθούμε για να σταθούμε επάξια απέναντι στον ανταγωνισμό της επόμενης ημέρας. Οι προορισμοί και οι επιχειρήσεις θα πρέπει μετά την υγειονομική κρίση να επιστρέψουν στην κανονικότητα ενδυναμωμένες και με καλύτερες προοπτικές».
Αναφορικά με το θέμα των υποδομών της Μυκόνου, ο κ. Φιορεντίνος τόνισε ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να μην υποβαθμιστεί η τουριστική προσφορά από τον υπερτουρισμό και τη φθορά των φυσικών και τουριστικών πόρων. Στο σημείο αυτό, ο κ. Φιορεντίνος αναφέρθηκε και στο σύνολο των δημοφιλών προορισμών της χώρας και όχι ειδικότερα στη Μύκονο. Σε κάθε περίπτωση υπογράμμισε ότι πρέπει να υπάρχει τοπικό σχέδιο ώστε να «γνωρίζουμε τι θα πρέπει να αποφύγουμε ή ακόμα εάν υπάρχουν κάποια όρια που δεν θα πρέπει να υπερβούμε».
«Οφείλουμε ακόμα να παρακολουθούμε συνεχώς την εικόνα που παρουσιάζει ο προορισμός, να καταγράφουμε τυχόν σημεία κόπωσης, αποτυπώνοντας ταυτόχρονα τη φθορά της ενέργειας και των φυσικών πόρων αλλά και τον βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών μας», ανάφερε. Σε κάθε περίπτωση ο κ. Φιορεντίνος στάθηκε στο γεγονός ότι η Μύκονος δεν θα πρέπει να χάσει το ιδιαίτερο ύφος της, να μην αλλοιωθεί η «προσωπικότητά της», αλλά να διατηρηθούν ζωντανές οι παραδόσεις της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς