Συνεργασία με την Fendi «έκλεισε» η Κιμ Καρντάσιαν και η εταιρεία εσωρούχων της (shapewear) Skims για την από κοινού δημιουργία μιας νέας κολεξιόν. Με τον τρόπο αυτό ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας προστίθεται στον ολοένα αυξανόμενο κατάλογο των luxury labels που επιδιώξουν μεγαλύτερη επικοινωνιακή προβολή, αλλά και πωλήσεις, μέσα από τη συνεργασία τους με celebrities.

Η Skims, που δημιουργήθηκε από την Κιμ Καρντάσιαν το 2019, έχει αξιολογηθεί στα 1,6 δισ. δολάρια, με τη δημοτικότητα της φίρμας να οφείλεται κυρίως στην προσέλκυση νεαρών αγοραστών που ακολουθούν την σταρ των ριάλιτι στα social media.

Στο ίδιο ακριβώς ελπίζει να βασιστεί και ο ιταλικός οίκος. Η νέα σειρά που σχεδιάζεται από την Κιμ Καρντάσιαν και τη βρετανίδα σχεδιάστρια της Fendi, Κιμ Τζόουνς, θα παρουσιαστεί στις 9 Νοεμβρίου.

Στο παρελθόν, η Fendi έχει συνεργαστεί επίσης με την ράπερ Νίκι Μινάζ και τον καλλιτέχνη Τζόσουα Βάιντς.

Η ίδια η Κιμ Τζόουνς είναι επίσης καλλιτεχνική διευθύντρια στην ανδρική σειρά του Dior, που επίσης ανήκει στον όμιλο LVMH, όπου συνεργάστηκε για μια ανδρική κολεξιόν με τον ράπερ Τράβις Σκοτ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tέχνη και Ζωή