Μην έχοντας προλάβει καλά-καλά να συνέλθει από το προ τριετίας φιάσκο των 737 Max, τα προβλήματα και στη γραμμή των 787 Dreamliner προκαλούν δικαιολογημένα πονοκέφαλο στην Boeing, που σήμερα ανακοίνωσε ένα ακόμη ζημιογόνο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα τα έσοδα του αμερικανικού κολοσσού στον κλάδο της αεροναυπηγικής αυξήθηκαν στα 15,28 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 8% σε σχέση με πέρυσι, χάρη στην αποκατάσταση των εμπορικών πτήσεων με τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας. Όμως, διαμορφώθηκαν χαμηλότερα από τα 16,3 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές
Οι ζημιές της ανήλθαν σε 132 εκατ. δολάρια, πάνω από το αναμενόμενο, αν και ήταν αισθητά μειωμένες σε σχέση με τις ιλιγγιώδεις ζημιές των 466 εκατ. πέρυσι. Συγκεκριμένα η ζημιά της ανά μετοχή διαμορφώθηκε στα 60 σεντς, αντί των 20 σεντς ανά μετοχή που περίμεναν οι αναλυτές.
Νέος ανασχετικός παράγοντας για την εταιρεία είναι τα προβλήματα που εντοπίστηκαν στα Dreamliners, ήτοι τη νέα γενιά της δημοφιλούς γραμμής των 787, τα οποία κόστισαν 183 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο και συνολικά η δαπάνη θα ξεπεράσει το ένα δισ. δολάρια. Μάλιστα, τα ποιοτικά προβλήματα στην παραγωγή ανάγκασαν την εταιρεία να μειώσει το ρυθμό παραγωγής μόλις στα δύο αεροσκάφη το μήνα, με αποτέλεσμα να μείνει πολύ πίσω στις παραδόσεις των παραγγελιών, μέχρι και τα τέλη της χρονιάς.
Τα πρώτα προβλήματα εντοπίστηκαν πέρυσι, με αποτέλεσμα οι εξονυχιστικοί έλεγχοι και οι διορθωτικές κινήσεις που ακολούθησαν να καθυστερήσουν την παραγωγή και τις παραγγελίες. Ο ρυθμός παραγωγής και παράδοσης αεροσκαφών αποκαταστάθηκε τους πρώτους μήνες του έτους, αλλά υποχώρησε και πάλι από το Μάιο. Το καλοκαίρι η παραγωγή είχε πέσει στα πέντε αεροσκάφη το μήνα και τώρα θα μειωθεί κι άλλο.
Δεν είναι τυχαίο πως η μετοχή της βρίσκεται σταθερά στο «κόκκινο» για τη χρονιά, με πτώση 2% κόντρα στο θετικό κλίμα που επικρατεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Συγκριτικά τα κέρδη του δείκτη S&P 500 για τη χρονιά βρίσκονται στο 22%.
Latest News
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως
Γιατί οι πισίνες των ξενοδοχείων στην Ισπανία έγιναν πεδίο… μάχης
Οι πισίνες των ξενοδοχείων είναι το πιο πρόσφατο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ισπανία στη μάχη της με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
Ποια μοντέλα της Adidas γίνονται ανάρπαστα και εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών υπολογίζει ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν σε περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ έναντι προηγούμενου στόχου 500 εκατομμυρίων ευρώ,
Ποια χώρα της Ευρώπης έχει 2% πληθωρισμό -Γιατί δεν επιταχύνει τη μείωση των επιτοκίων
Η οικονομία των 300 δισ. δολαρίων της Τσεχικής Δημοκρατίας ανακάμπτει από δύο χρόνια στασιμότητας
Η Wall Street ρίχνει δισεκατομμύρια σε κινεζικές εταιρείες
Το αποκαλύπτει έκθεση του Κογκρέσου
Ο Μπάϊντεν δηλώνει σε εργαζομένους ότι διαφωνεί με την εξαγορά της U.S. Steel
Στο μικροσκόπιο της ισχυρής Επιτροπής για τις ξένες επενδύσεις η συμφωνία
Πώς η Ρωσία παρακάμπτει τις κυρώσεις - Κατασκευάζει νέους εμπορικούς δρόμους στην Ασία
Τα ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά δίκτυα μέσω Ιράν και ένα θαλάσσιο πέρασμα της Αρκτικής θα μπορούσαν να δώσουν νέες διεξόδους στη Μόσχα