
Διπλασίασε τα έσοδά της και πενταπλασίασε τα κέρδη της η Costamare στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα σαν αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης του στόλου της αλλά και της σημαντικής βελτίωσης των ναυλαγορών στα containerships και τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η εταιρεία που πρώτη εισήγαγε ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 216,2 εκατ. δολ. έναντι 107,9 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 115,2 εκατ. δολ. έναντι κερδών 25,2 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Ενδεικτικό του πως μετεξελίχθηκε ο στόλος της Costamare είναι το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020 αντικατοπτρίζουν ένα στόλο από 59,5 πλοία (μέσος όρος) ενώ του 2021 ένα στόλο από 91,7 πλοία.
Σημειώνεται ότι η Costamare στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2020 δήλωνε ένα στόλο (συμπεριλαμβανομένων πλοίων υπό αγορά και υπό πώληση, κ.λ.π.) από 72 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τώρα δηλώνει ένα στόλο από 78 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Τα έσοδα από τα containerships στην διάρκεια του τρίμηνου ανήλθαν στα 182,4 εκατ. δολ και τα έσοδα από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα 33,8 εκατ. δολ . Επίσης από τα 115,2 εκατ. δολ. κέρδη τα 15,2 εκατ. προέρχονται από τα bulk carriers και τα 84 εκατ. από τα containerships ενώ άλλα 16 εκατ. δολ. είναι κέρδη από χρηματοοικονομικά κ.λπ.
Οι ευνοϊκές συνθήκες στις ναυλαγορές εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα πέραν, της σημαντικής αύξησης του αριθμού των πλοίων το στόλο της εταιρίας.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δυο από τα containerships που ανανέωσαν ναυλώσεις εντός του τελευταίου τριμήνου τα «Laconia» και «Areopolis» πέτυχαν ναύλους 26.500 δολ. την ημέρα το καθ ένα από 17.00 δολ που ήταν ο προηγούμενος ναύλος.
Επίσης, πολλά πλοία χύδην ξηρού φορτίου από handysize μέχρι και panamax, είναι ναυλωμένα με ναύλους από 38.000 δολ. μέχρι και 47.000 δολ. την ημέρα.
Ο Γρηγόρης Ζήκος οικονομικός διευθυντής της εταιρείας σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίζεται, λόγω της ευνοϊκής δυναμικής προσφοράς και ζήτησης.
Από την πλευρά του χύδην ξηρού φορτίου, παραλάβαμε 20 επιπλέον πλοία, φέρνοντας τον αριθμό των πλοίων χύδην που μας έχουν παραδοθεί σε 34. Τα υπόλοιπα τρία πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους. Τα συμβολαιποιημένα έσοδα έχουν φτάσει τα 3,3 δισ. δολάρια και η μέση διάρκεια χρονοναύλωσης περισσότερα από τέσσερα χρόνια»


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες