
Έκκληση προς το Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη να παρέμβει ώστε να αποκατασταθεί η επιχειρησιακή λειτουργία του Λιμένος Πειραιώς απεύθυνε πάλι πριν από λίγο με νέα επιστολή της στον Υπουργό η Διεθνής Ναυτική Ένωση.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η ΣΕΠ (Cosco) συνεχίζονται με τους εργαζόμενους να ζητούν τη λήψη μέτρων προστασίας υγιεινής και ασφάλειας.
Στην επιστολή της ΔΝΕ μεταξύ άλλων επισημαίνεται:
«Αναφερόμενοι εκ νέου στη συνεχιζόμενη απεργιακή κινητοποίηση του ενός εκ των δύο Σωματείων Εργαζομένων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς και στον αποκλεισμό των πυλών των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ, επ’ αφορμή του μοιραίου δυστυχήματος και της τραγικής απώλειας του Εργαζόμενου Δημήτριου Δαγκλή, σας απευθύνουμε έκκληση κατεπείγουσας διαμεσολάβησής σας προκειμένου να πρυτανεύσει η λογική και να αποκατασταθεί άμεσα η επιχειρησιακή λειτουργία του Εμπορικού Λιμένος Πειραιώς.
Όπως είναι πλέον παγκοίνως γνωστό, η άνευ προηγουμένου λιμενική συμφόρηση που έχει ήδη δημιουργηθεί έχει πάψει να είναι διαχειρίσιμη, δεδομένου ότι τουλάχιστον 36 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων -εκ των οποίων 23 feeders και 13 mothers με 40.000 κινήσεις- έχουν ήδη καταπλεύσει στον Πειραιά -στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δρομολογίων των διεθνών τακτικών γραμμών που εξυπηρετούν- ενώ ήδη 3 εμπορικά πλοία παρέκαμψαν τον Πειραιά.
Παράλληλα, όπως ορθότατα υπογραμμίστηκε από πλευράς Ε.Β.Ε.Π., ο εν εξελίξει αποκλεισμός του Εμπορικού Λιμένος Πειραιώς αναδιαμορφώνει επί τα χείρω την κατάσταση στην Ελληνική αγορά, η οποία ήδη υστερεί χρονικά στο ρυθμό εφοδιασμού της, δεδομένης της γενικότερης κατάστασης που επικρατεί στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Το εξαγωγικό και εισαγωγικό εμπόριο της χώρας μας ήδη βρίσκονται εν μέσω μίας έκρυθμης κατάστασης:
– Οι Έλληνες Εξαγωγείς κάνουν λόγο για μία καταστροφική εξέλιξη για τις Ελληνικές εξαγωγές, τις οποίες άπαντες αντιλαμβανόμαστε πως έχει απόλυτη ανάγκη η Χώρα μας για την ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας μας, καθώς ελλοχεύει μείζων κίνδυνος τα Ελληνικά προϊόντα να αποκλειστούν από τις εξέχουσες αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, Καναδά, Αυστραλίας και Βορείου Ευρώπης, ελάχιστες εβδομάδες προ της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)