Συνεχίζεται και σήμερα η απεργία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ το μεσημέρι κηδεύεται ο άτυχος συνάδελφός τους που εν ώρα εργασίας παρασύρθηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα από γερανογέφυρα.
Το μεσημέρι μέλη της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) θα πραγματοποιήσουν νέα μοτοπορεία ενημέρωσης και διαμαρτυρία.
Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
Οι εργαζόμενοι ζητούν να συγκροτηθούν Επιτροπές Υγιεινής και Ασφάλειας από τους ίδιους τους εργαζόμενους, να γίνουν 6αρες πόστες και να μετατραπούν όλες οι συμβάσεις των εργαζομένων σε πλήρους απασχόλησης.
Όπως δήλωσε, χθες το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας, ο πρόεδρος της ΕΝΕΔΕΠ Μάρκος Μπεκρής, οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να μπουν ακόμα για δουλειά αν δεν λυθούν τα δίκαια αιτήματά τους και μάλιστα στο σημείο όπου σκοτώθηκε ο συνάδελφός τους. Προσέθεσε ότι έχει ευθύνη και η COSCO και η κυβέρνηση, αλλά και οι προηγούμενες, γιατί δεν έχουν λύσει κανένα πρόβλημα. «Οι πρώτοι που θέλουν να δουλέψει το λιμάνι είμαστε εμείς», τόνισε.
Χθες το βράδυ, αντιπροσωπεία της Ένωσης με επικεφαλής τον Μάρκο Μπεκρή πραγματοποίησε νέα συνάντηση στο υπουργείο Ναυτιλίας όπου έθεσαν τα αίτηματά τους ζητώντας την ικανοποίησή τους.
Νέα προσφυγή του ΣΕΠ να κηρυχθεί παράνομη η απεργία
Στο μεταξύ, η διοίκηση του ΣΕΠ προσέφυγε εκ νέου στα δικαστήρια ζητώντας να κηρυχθεί παράνομη η απεργία των λιμενεργατών.
Επίσημο αίτημα προς το υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής να αναληφθεί πρωτοβουλία διαμεσολάβησης για άμεση αποκατάσταση της επιχειρησιακής λειτουργίας του εμπορικού λιμένα Πειραιά, που τελεί υπό αποκλεισμό εξαιτίας της απεργιακής κινητοποίησης των εργαζομένων κατόπιν του πρόσφατου μοιραίου δυστυχήματος, υπέβαλε χθες η Διεθνής Ναυτική Ένωση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου