Η Meta, μέχρι πρότινος γνωστή ως Facebook Inc, φέρεται να συζητά το ενδεχόμενο να ανοίξει και φυσικά καταστήματα, θέμα που ξεκίνησε να συζητείται πολύ πριν αποφασιστεί η αλλαγή ονομασίας, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times.
Η αμερικανική εφημερίδα σημειώνει ότι οι σχετικές συζητήσεις ξεκίνησαν την προηγούμενη χρονιά, πριν ακόμα οριστικοποιηθούν οι μελλοντικές κινήσεις της εταιρείας (μετονομασία, επέκταση στο Metaverse).
Τα φυσικά καταστήματα που σχεδιάζει η Meta, σύμφωνα με τις έως τώρα διαθέσιμες πληροφορίες, θα έχουν περισσότερο τον χαρακτήρα του «καταστήματος επίδειξης της εμπειρίας χρήσης» ώστε να δώσει στο κοινό μία αίσθηση για τις συσκευές που αναπτύσσει το τμήμα Reality Labs. Δεν θα είναι δηλαδή ένα εμπορικό κατάστημα με την τυπική έννοια του όρου.
Οι συσκευές που θα επιδεικνύονται θα είναι σίγουρα το Oculus Quest (το οποίο σύντομα θα μετονομαστεί σε Meta Quest), δηλαδή η μάσκα εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας, και τα υπόλοιπα Portal gadgets, δηλαδή οι συσκευές που σχεδιάζονται πρωτίστως για την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων. Θα μπορούσε επίσης να περιλαμβάνει τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας Stories που η (παλιά) Facebook ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό σε συνεργασία με την Ray-Ban.
Το δημοσίευμα των New York Times σημειώνει ότι σκοπός της Meta είναι να εξάψει την «περιέργεια» αλλά και την «εγγύτητα» με τα συγκεκριμένα προϊόντα όπως επίσης και «να προσφέρει στους καταναλωτές μία φιλόξενη ατμόσφαιρα όπου θα μπορούν πάρουν μία γεύση της εμπειρίας χρήσης των νέων προϊόντων».
Τα έγγραφα τα οποία επικαλείται η εφημερίδα περιγράφουν τα καταστήματα της Meta σαν «μοντέρνα, με μινιμαλιστική αισθητική και με διακριτική τοποθέτηση του brand». Παράλληλα, η εταιρεία εξέταζε και πολλά διαφορετικά ονόματα για τα καταστήματα: Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store και From Facebook. Τελικώς φαίνεται ότι κατέληξε στο Facebook Store κάτι που προφανώς θα ξανά-αλλάξει από τη στιγμή που η ίδια η εταιρεία μετονομάστηκε σε Meta.
Εάν τελικά τα σχέδια προχωρήσουν, το πρώτο κατάστημα θα ανοίξει τις πύλες του στο Burlingame της Καλιφόρνια, όπου βρίσκεται και η έδρα των Reality Labs. Σταδιακά, θα υπάρξει επέκταση με καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Latest News
Τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες ερωτικού περιεχομένου... στριμώχνονται από νέο νόμο της ΕΕ
Καλούνται άμεσα να συντάξουν εκθέσεις αξιολόγησης κινδύνου και να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπιση συστημικών κινδύνων που συνδέονται με τις υπηρεσίες τους
Τι θα σήμαινε για το TikTok μια απαγόρευση στις ΗΠΑ
Η ώρα της κρίσεως για τη λειτουργία του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες πλησιάζει
Η ολλανδική κυβέρνηση κλείνει(;) τις σελίδες της στο Facebook
Η Ολλανδική Αρχή Προστασίας Δεδομένων συμβουλεύει την κυβέρνηση να μην χρησιμοποιεί τις σελίδες στο FB
Με Meta AI τα WhatsApp, Instagram, Facebook και Messenger
Ο AI ψηφιακός βοηθός μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις, να δημιουργεί κινούμενα σχέδια και να δημιουργεί εικόνες «υψηλής ποιότητας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ
Η κίνηση ματ που εκτόξευσε τα κέρδη του Netflix - Πώς πρόσθεσε πάνω από 9 εκατ. νέους συνδρομητές
Το Netflix προσέλκυσε νέους πελάτες από όλο τον κόσμο, με πιο δυναμικό το ενδιαφέρον νέων συνδρομητών από τις ΗΠΑ και τον Καναδά
Miss AI: Τα πρώτα καλλιστεία τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός
Ο διαγωνισμός θα λάβει υπόψη την επιρροή των συμμετεχουσών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η Apple εξοστράκισε το WhatsApp στην Κίνα - Συμμορφώθηκε σε εντολές του Πεκίνου
H κυβερνητική εντολή για το WhatsApp και το Threads αφορά έναν νέο κανόνα που θεσπίστηκε τον περασμένο Αύγουστο
Πόση ενέργεια σπαταλάει η ΑΙ
Έκθεση της Διεθνούς Επιτρπής Ενέργειας ανέφερε ότι μέχρι το 2026, η βιομηχανία τεχνητής νοημοσύνης αναμένεται να καταναλώνει τουλάχιστον 10 φορές την ηλεκτρική ενέργεια που είχε το 2023
Ο μεγάλος διωγμός του TikTok από τις ΗΠΑ - Η κρίσιμη ψηφοφορία
Συνεχίζεται το θρίλερ με την υποχρεωτική πώληση ή απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ
Οι απίστευτες παραξενιές του Άλμπερτ Αϊνστάιν
Η φωτογραφία του με την γλώσσα έξω έχει την δική της ιστορία