Μόλις πριν από δύο ημέρες το Facebook ανακοίνωσε ότι δεν θα εφαρμόζονται τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, η μητρική εταιρεία Meta διευκρίνισε ότι η συγκεκριμένη δέσμευση δεν αφορά τα προϊόντα που θα προκύψουν για το λεγόμενο Metaverse.
Η ανακοίνωση εκ μέρους του Facebook έγινε ουσιαστικά στον απόηχο της κριτικής που ασκείται στα συστήματα αναγνώρισης προσώπου και αφορούσε την κατάργηση του εργαλείου Face Recognition αλλά και την διαγραφή όλων των δεδομένων που έχουν συγκεντρωθεί από περισσότερους του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών.
Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο εργαλείο περιλαμβάνει και τον αμφιλεγόμενο αλγόριθμο DeepFace ο οποίος χρησιμοποιείται για να αναγνωρίζει ανθρώπους σε φωτογραφίες που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα για να γίνει το γνωστό tagging, δηλαδή η τοποθέτηση ετικέτας στη φωτογραφία.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Recode, η μητρική εταιρεία Meta διευκρινίζει πλέον ότι όλα αυτά δεν αφορούν τα προϊόντα που σχετίζονται με τη νέα πλατφόρμα Metaverse.
«Θεωρούμε ότι η τεχνολογία αυτή έχει την προοπτική να χρησιμοποιηθεί με θετικό τρόπο στο μέλλον, διατηρώντας την ιδιωτικότητα, τον έλεγχο και τη διαφάνεια. Επιπλέον, είναι μια προσέγγιση που θα συνεχίσουμε να διερευνούμε καθώς εξετάζουμε πώς οι μελλοντικές μας πλατφόρμες και συσκευές υπολογιστών μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τις ανάγκες των ανθρώπων», ήταν η δήλωση του εκπροσώπου της Meta προς την ιστοσελίδα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Recode, η Meta θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί μία ποικιλία βιομετρικών εργαλείων καθώς θα ολοκληρώνει το περιβάλλον του Metaverse. Σε αυτά τα εργαλεία θα περιλαμβάνεται και το DeepFace, η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που αναλαμβάνει να «ταιριάξει» τα πρότυπα προσώπου που παράγει το σύστημα αναγνώρισης του Facebook με τις φωτογραφίες των χρηστών της πλατφόρμας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Metaverse της Meta είναι ουσιαστικά ένας «χώρος» εικονικής πραγματικότητας στον οποίο θα έχουν πρόσβαση πολλαπλοί χρήστες, μέσω συγκεκριμένου hardware. Με σύνθετα άβαταρ και παρακολούθηση προσώπου σε πραγματικό χρόνο η πλατφόρμα θα δημιουργεί ουσιαστικά ένα νέο πεδίο συλλογής δεδομένων, πολύ πέρα από τα όρια της πλατφόρμας του Facebook.
Η Meta προς το παρόν δεν έχει αποκαλύψει τα σχέδιά της για το DeepFace, αλλά υπόσχεται ότι οι χρήστες θα ενημερωθούν εγκαίρως για τις επερχόμενες αλλαγές.
Latest News
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων