«Θέλουμε να είμαστε leaders στον τουρισμό. Κάνουμε πρωταθλητισμό, δεν θέλουμε ένα από τα καλύτερα σκορ, θέλουμε το καλύτερο. Αυτό γίνεται με πολύ μεγάλο κόπο και προσπάθεια». Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Οpen και πρόσθεσε: «Το υπουργείο Τουρισμού και οι επαγγελματίες του χώρου φέρνουν άμεσα ή έμμεσα το 25% του ΑΕΠ της ελληνικής οικονομίας, αυξάνουν τον πλούτο της χώρας και του ελληνικού νοικοκυριού.

Την προηγούμενη εβδομάδα ήμασταν στην πολύ μεγάλη έκθεση WTM στο Λονδίνο, με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Φραγκάκη, επιχειρηματίες του τουρισμού από όλη τη χώρα, αεροπορικές εταιρείες, Περιφέρειες, Δήμους.

Συμφωνήσαμε με την EasyJet την αύξηση της διαθεσιμότητας κατά 500.000 αεροπορικές θέσεις για το 2022. Δηλαδή, αντί για 1,1 θα φέρει 1,6 εκατομμύρια επισκέπτες και μπορεί να φτάσει και τα 2 εκατομμύρια και διατυπώθηκε η βούληση να δημιουργήσουν τεχνικές βάσεις στο Ηράκλειο και την Κέρκυρα.

Κλείσαμε συμφωνία και με την Jet2, η οποία περιλαμβάνει αύξηση 600.000 θέσεων για το 2022, 270 πτήσεις εβδομαδιαίως προς 15 αεροδρόμια της χώρας μας, έναρξη της περιόδου 1η Απριλίου, νέα δρομολόγια από το Birmingham και το Manchester προς Αθήνα από τις 15 Απριλίου, στηρίζοντας το city break, την πρωτεύουσά μας και την Αττική.

Αλλά και η British Airways σχεδιάζει από τον Δεκέμβριο να χρησιμοποιήσει, εκτός από το Heathrow, και το Gatwick με 64 πτήσεις προς Ελλάδα.

Τον προηγούμενο μήνα κλείσαμε συμφωνίες μας και στη γαλλική έκθεση Top Resa, με την Air France και την Transavia.

Και οι προκρατήσεις του Οκτωβρίου για το καλοκαίρι του 2022, είναι ήδη 30% πάνω από τις προκρατήσεις του Οκτωβρίου του 2018 για το καλοκαίρι του 2019».

Στην παρέμβαση του ο υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι το υπουργείο δίνει μεγάλη έμφαση στον ποιοτικό τουρισμό, αλλά και στον βιώσιμο τουρισμό, όπως είδατε και από την επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Χάλκη, τόνισε.

«Είναι σημαντικός και ο εναλλακτικός τουρισμός και η δυνατότητα να προσφέρουμε σε όλους τους επισκέπτες μας τη δυνατότητα να επισκεφτούν 12 μήνες το χρόνο τη χώρα μας. Σε όλες τις ελληνικές Περιφέρειες, σε όλες τις πόλεις, στα χωριά και στα νησιά μας.

Για αυτό και θα κάνουμε δύο καμπάνιες με τον ΕΟΤ φέτος. Μία για το χειμερινό τουρισμό και τα city breaks και μία για το «Sea, sun and sand», τον καλοκαιρινό τουρισμό.

Αυτή είναι η βαριά μας βιομηχανία, αυτή είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας και δεν θα σταματήσουμε να εργαζόμαστε σκληρά τώρα, το φθινόπωρο και το χειμώνα, προκειμένου τα έσοδα να είναι αυτά που πρέπει, να στηρίξουμε την οικονομία μας και να δημιουργηθούν νέες, ποιοτικές και καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας» τόνισε ο κ. Κικίλιας.

Εστιάζοντας στα έσοδα του ελληνικού Τουρισμού είπε ότι η πρόβλεψη για φέτος για τον τουρισμό ήταν έσοδα 5-6 δισ ευρώ.

«Αυτή τη στιγμή έχουν ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ και νομίζω ότι οδεύουμε στα 12 δισ. ευρώ, σε μία χρονιά η οποία για κάποιες αγορές ξεκίνησε από τον Ιούλιο και μετά.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το σθένος και τη διορατικότητα να προαναγγείλει τη φετινή τουριστική περίοδο από τις 14 Μαΐου με συγκεκριμένα πρωτόκολλα και να δώσει προβλεψιμότητα στους ταξιδιώτες, σε ταξιδιωτικές και αεροπορικές εταιρείες.

Το 2022 δεν θα κλείσουμε και θα έχουμε τουρίστες και επισκέπτες όλο τον χρόνο. Όπως είπα και σε όλες τις συνεντεύξεις μου στο Λονδίνο, στο CNBC, στο CNN, στους Financial Times, προτρέπω όσους θέλουν να ταξιδέψουν να έρθουν στην Ελλάδα.

Δεν είναι μόνο οι brandαρισμένοι προορισμοί μας, οι πολύ γνωστοί, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη ή η Ρόδος. Τώρα είναι μία νέα εποχή που και αυτοί οι προορισμοί θα είναι γεμάτοι και θα “φωτίσουμε” στον κόσμο και άλλους πανέμορφους προορισμούς, χειμερινούς και καλοκαιρινούς» επεσήμανε ο κ. υπουργός.

Για το υπουργείο Τουρισμού

Στρατηγική στόχευση είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με ασφάλεια και καλύτερες τιμές, σημείωσε ο κ. Κικίλιας.

«Όταν έχεις ως στρατηγική στόχευσή σου να επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος, τότε αυτό προσφέρει καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ποιότητα στο σέρβις, που είναι δύο ζητούμενα μαζί με την ασφάλεια, την πρώτη προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες.

Δική μας δουλειά είναι να διευρύνουμε τόσο πολύ τους προορισμούς μας, να φωτίσουμε τόσο πολύ τις ομορφιές μας και να δημιουργήσουμε τέτοιες συνθήκες, έτσι ώστε ο τουρισμός στην Ελλάδα να είναι για όλα τα βαλάντια.

Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους. Και αυτό σημαίνει, σέβομαι τον πολίτη.

Σέβομαι τον πολίτη όταν φροντίζω να μην ταλαιπωρείται, όταν εμβολιάζεται και επανεφεύρω ουσιαστικά τη σχέση του πολίτη με το Δημόσιο και φεύγει ευχαριστημένος.

Σέβομαι τον πολίτη όταν είναι πελάτης ή επισκέπτης ή τουρίστας και χαίρει εκτίμησης και σεβασμού, άρα του προσφέρω ποιοτικές υπηρεσίες και ελέγχω ως Κράτος αν αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται».

Τέλος αναφερόμενος ο υπουργός στην πανδημία, τόνισε ότι η προσπάθεια για την αντιμετώπισή της βοήθησε τη χώρα να ξαναμπραντάρει το όνομά της στο εξωτερικό.

«Στα αχαρτογράφητα νερά μιας παγκόσμιας κρίσης Δημόσιας Υγείας, η ελληνική δημόσια διοίκηση, η διακυβέρνηση έκανε μια συγκλονιστική προσπάθεια, με αιχμή του δόρατος το υπουργείο Υγείας.

Αυτό βοήθησε τη χώρα να ξαναμπραντάρει το όνομά της στο εξωτερικό. Να ξαναπιστέψουν όλοι ότι εδώ υπάρχει μια οργανωμένη Πολιτεία που σέβεται τον πολίτη, που τον φροντίζει. Θυμίζω ότι όλοι προσέτρεξαν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, χρησιμοποιήσαμε και διάφορα άλλα εργαλεία, τον ιδιωτικό τομέα, ιδιωτικές κλινικές, τα στρατιωτικά νοσοκομεία, ιδιώτες ιατρούς. Οργανώσαμε ένα άρτιο εμβολιαστικό πρόγραμμα, με σεβασμό στον πολίτη.

Έχει υπάρξει μια πολύ – πολύ μεγάλη προσπάθεια, η οποία συνεχίζεται έχοντας πλέον ένα πολύ ισχυρό όπλο, το όπλο του εμβολιασμού. Προφανώς, μια πανδημική κρίση έχει εξάρσεις και υφέσεις.

Πρέπει με νηφαλιότητα και με ψυχραιμία και με τα βασικά αντικειμενικά δεδομένα, μιλώντας πιο λίγο και πράττοντας πιο πολύ, όλοι μαζί, γιατροί και επιστήμονες και πολιτικοί και άνθρωποι της Εκκλησίας, όλοι όσοι έχουμε δημόσιο λόγο, να βοηθήσουμε τον κόσμο να καταλάβει ποια είναι τα επόμενα βήματα», κατέληξε ο κ. Κικίλιας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott