
H Warner Music φαίνεται πως βγαίνει νικήτρια στη μάχη για την απόκτηση του πλούσιου μουσικού καταλόγου του αξέχαστου Ντέιβιντ Μπόουι, καθώς το ενδιαφέρον που είχε εκδηλωθεί ήταν σημαντικό, αφότου έγινε γνωστό –τον περασμένο μήνα- πως θα μπει πωλητήριο στα πνευματικά δικαιώματα της συλλογής.
Οι διαχειριστές της κληρονομίας του Μπόουι, ο οποίος απεβίωσε το 2016, στόχευαν στη συγκέντρωση τουλάχιστον 200 εκατ. δολαρίων, όμως φαίνεται πως το τελικό ποσό θα είναι μεγαλύτερο. Όσον αφορά τον αγοραστή, δημοσίευμα, των «Financial Times» εμφανίζουν την Warner Music να βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες και ένα βήμα πριν το τελικό deal.
Η μουσική φίρμα που εκπροσωπεί δημοφιλή ονόματα της σύγχρονης μουσικής, όπως η Dua Lipa και η Lizzo θεωρεί ότι η προσθήκη του μουσικού καταλόγου του Μπόουι θα είναι ένα σημαντικό asset. Μάλιστα, εμφανίζεται διατεθειμένη να προσφέρει συνολικά 535 εκατ. δολάρια για να εμπλουτίσει το ρόστερ της με νέα ονόματα και μουσικούς καταλόγους, όπως αυτός του Ντέιβιντ Μπόουι.
Ο μουσικός κατάλογος του Μπάουι που καλύπτει δεκαετίες καλλιτεχνικής δημιουργίας και δημοφιλή άλμπουμ, όπως το Let’s Dance, το Heroes και το The Rise and Fall of Ziggy Stardust, εξακολουθεί να «παράγει» σημαντικά έσοδα από το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο, τις διαφημίσεις και τα φιλμ.
Την τελευταία χρονιά μεγάλα ονόματα όπως ο Μπομπ Ντίλαν, η Στίβι Νικς, ο Νιλ Γιανγκ, ο Πολ Σάιμον, η Μαντόνα, οι Aerosmith πέτυχαν νέες συμφωνίες για τους μουσικούς τους καταλόγους και μάλιστα με πολύ υψηλά… εννιαψήφια ποσά. Αντιστοίχως μεγάλες μουσικές φίρμες, αλλά και επενδυτικά funds, όπως η Blackstone και η KKR, ξεχώριζαν ανάμεσα στους αγοραστές αντιλαμβανόμενα τις υψηλές προοπτικές κερδοφορίας που προσφέρει ο κλάδος μετά την αναβίωση που πυροδότησε το streaming.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα έσοδα της μουσικής βιομηχανίας εκτοξεύτηκαν στα 22 δισ. δολάρια πέρυσι!
Τα έσοδα αυτά έχουν χαρίσει σημαντική ρευστότητα στις εταιρείες του κλάδου που αναζητούν νέες επενδυτικές ευκαιρίες για την περαιτέρω ενδυνάμωση τους. Η ίδια η Warner Music, μετά τη δημόσια εγγραφή της πέρυσι, είδε την μετοχή της να αυξάνεται κατά 20% μέχρι τώρα φτάνοντας σε κεφαλαιοποίηση τα 23 δισ. δολάρια.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.