
Ενώ για 20 ολόκληρα χρόνια η ηλεκτρονική σελίδα του Σκλαβενίτη ήταν «υπό κατασκευή», μέσα στη χρονιά της πανδημίας η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ έκανε ψηφιακά άλματα, θέτοντας σε λειτουργία 4 ηλεκτρονικά καταστήματα, σε Αττική, Λάρισα, Πάτρα και από τις 18 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, ενώ θα συνεχίσει να αναπτύσσει το eMarket μέσω ενεργοποίησης του σε νέες πόλεις από το 2022.
Διαβάστε επίσης: Μάχη Σκλαβενίτη – Βασιλόπουλου με φόντο το ηλεκτρονικό εμπόριο
Το νέο dark store συνολικής επιφανείας 3.200 τ.μ. που θα εξυπηρετεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην Πυλαία, ενώ όπως επισημαίνουν πηγές κοντά στην εταιρεία συνολικά για τη διανομή των ηλεκτρονικών παραγγελιών η αλυσίδα σούπερ μάρκετ διαθέτει πάνω από 60 οχήματα και έχει ήδη προχωρήσει σε προσλήψεις ανθρώπινου δυναμικού.
Στο eMarket της Θεσσαλονίκης οι καταναλωτές της συμπρωτεύουσας μπορούν να βρουν πάνω από 10.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης και να προμηθευτούν τα βασικά αγαθά που χρειάζονται εύκολα, γρήγορα και απλά.
Επιπλέον, μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, με όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).
Οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται τις ημέρες Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ.
Η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη» διαθέτει 430 καταστήματα και 6 κέντρα διανομής στην Ελλάδα, εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 460.000 πελάτες καθημερινά, απασχολεί πάνω από 27.000 εργαζομένους και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.000 προμηθευτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Για εφέτος ο τζίρος της, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 4 δισ. ευρώ.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο