Σε μία ασυνήθιστη κίνηση προχώρησαν ο βρετανικός όμιλος εκδόσεων και εκθέσεων Informa PLC και η Shanghai Society of Naval Architects and Marine Engineers να επιλέξουν τον Ιούνιο του 2022 για την διοργάνωση της ναυτιλιακής έκθεσης Marintec China στην Σαγκάη και ενώ για τον ίδιο μήνα είχε ήδη ανακοινωθεί η διοργάνωση της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης Ποσειδώνια στην Αθήνα.
Όπως έγινε γνωστό η Marintec China, που επρόκειτο να γίνει το διάστημα 7-10 Δεκεμβρίου 2021 στη Σαγκάη, λόγω των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν στην Κίνα ως απάντηση την πανδημία του κορονοϊού, μετατέθηκε, μόλις πριν λίγες ημέρες, για τον Ιούνιο του 2022, χωρίς όμως στην ανακοίνωση να διευκρινίζεται πότε ακριβώς.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία – Κρίσιμη σύνοδος του ΙΜΟ στη «σκιά» της COP26
Πρόκειται για μία πρακτική της Marintec, που δεν συμβαδίζει με τον “κώδικα συμπεριφοράς” των διοργανωτών εκθέσεων, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των Ποσειδωνίων, καθώς είθισται να μην «συγκρούονται» οι εκθέτες μεταξύ τους. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Marintec China, πραγματοποιείται Δεκέμβριο μήνα, ανά διετία, στα «μονά» έτη (01, 03, 05, κ.λ.π..), ενώ η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια, πραγματοποιείται στην Αθήνα, στις αρχές κάθε Ιουνίου, ανά διετία (τα ζυγά έτη, 00, 02, 04, κ.λ.π.). Για το 2022 η έκθεση είναι προγραμματισμένη για το διάστημά 6-10 Ιουνίου 2022 μετά την ακύρωση της λόγω κορονοϊού το 2020. Μάλιστα οι έλληνες διοργανωτές δεν μετέθεσαν την έκθεση από το 2020 στο 2021, ακριβώς για να μην «πέσει» πάνω σε άλλες διεθνείς εκθέσεις αλλά αποφάσισαν να την επαναφέρουν το 2022 όπως είναι η σειρά της.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση