Ο νέος στρατηγικός σχεδιασμός της General Mills σε παγκόσμιο επίπεδο με έμφαση στο μεξικάνικο φαγητό, στα super premium παγωτά και στα snack bars, αλλάζει και τη δραστηριότητα της ελληνικής θυγατρικής εταιρείας του αμερικανικού κολοσσού στον κλάδο των τροφίμων.

Ο μητρικός όμιλος προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία πώλησης των ευρωπαϊκών προϊόντων ζύμης στη εταιρεία Cerelia, παγκόσμιο ηγέτη στην συγκεκριμένη αγορά. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα ζύμης στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, συμπεριλαμβανομένων των brands Knack και Back και Jus-Rol. Το σύνολο της συμφωνίας αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του οικονομικού έτους 2022.

H εταιρεία General Mills Ελλάς, η οποία είναι πιο γνωστή στην αγορά με το σήμα «Pillsbury» των ομώνυμων προϊόντων ζύμης, στο εργοστάσιο της στα Οινόφυτα έχει προχωρήσει στην κατάργηση της γραμμής παραγωγής των frostings (γλάσο για κέικ) και την αντικατάστασή της με μια νέα γραμμή παραγωγή τορτίγιας. Η επένδυση για τη νέα γραμμή άγγιξε τα 17 εκατ. ευρώ. Επίσης, παράγει τα μείγματα Betty Crocker τα οποία εξάγονται.

Η αλλαγή στο παραγωγικό χαρτοφυλάκιο της  General Mills Ελλάς αναμένεται να επιφέρει μια μικρή αύξηση εσόδων στο τέλος του 2021 σε σχέση με το 2020, όπως επισημαίνει η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για τη χρήση 1/6/2019-31/5/2020.

Η συμφωνία για την πώληση των προϊόντων ζύμης έρχεται μόλις λίγους μήνες αφότου η General Mills πούλησε την ευρωπαϊκή δραστηριότητα γιαουρτιού (Yoplait). Σε αντάλλαγμα, η εταιρεία απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της ίδιας μάρκας στον Καναδά, τερματίζοντας ουσιαστικά την επιχείρηση γιαουρτιού της εταιρείας εκτός Βόρειας Αμερικής.

Σχολιάζοντας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της General Mills Ελλάς,  Ιωσήφ Βυθούλκας ανέφερε  για τη συμφωνία: «Η General Mills στην Ελλάδα και το εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα, περνά πλέον σε μία νέα εποχή, εστιάζοντας σε νέα προϊόντα υψηλής ζήτησης και έμφαση στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Ήδη έχει εγκατασταθεί στο εργοστάσιο η νέα γραμμή τορτίγιας Old El Paso, που θα παράγει αυτό το δυναμικά ανερχόμενο προϊόν. Στη πορεία του μετασχηματισμού του Ομίλου διεθνώς, η ομάδα της General Mills στην Ελλάδα, είναι έτοιμη να κερδίσει το στοίχημα της ανάπτυξης και να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική και εξαγωγική δυναμική της χώρας.»

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της οικονομικής χρήσης που ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2020,  (1/6/2019-31/5/2020) οι πωλήσεις της General Mills Ελλάς αυξήθηκαν κατά 2% στα 62,907 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος της εγχώριας παραγωγής της General Mills κατευθύνονται στις διεθνείς αγορές, με αποτέλεσμα οι εξαγωγές στην εξεταζόμενη χρήση να ενισχυθούν κατά περίπου 1 εκατ. ευρώ ή 2% στα 52 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 82,5% του συνολικού της τζίρου. Σε εγχώριο επίπεδο οι πωλήσεις ενισχύθηκαν το ίδιο διάστημα κατά περίπου 4%. Οι επιδόσεις σε επίπεδο κερδοφορίας ήταν σημαντικά υψηλότερες, με τα προ φόρων κέρδη να καταγράφουν αύξηση 123% στα 2,9 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη να τετραπλασιάζονται στα 2 εκατ. ευρώ από 510 χιλ ευρώ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία