Διαδοχικές είναι οι δράσεις τουριστικής προβολής που πραγματοποιεί ο Δήμος Αστυπάλαιας το τελευταίο διάστημα. Αξιοποιώντας το ψηφιακό περίπτερο των συμβούλων τουρισμού του δήμου στη μεγαλύτερη εικονική διεθνή έκθεση τουρισμού του Ισραήλ IMTM 2021, πραγματοποιήθηκε σειρά επαφών προς όφελος του προορισμού με bloggers, επαγγελματίες, εκπροσώπους τηλεοπτικών εκπομπών και ταξιδιωτικούς συντάκτες που αρθρογραφούν σε ισραηλινά μέσα, όπως τα Ynet.co.il και Channel 13. Ακολούθησε η συμμετοχή του δήμου στην ψηφιακή εκδοχή της διεθνούς έκθεσης τουρισμού WTM 2021.

Διαβάστε επίσης: «Πιλότος» και για άλλα νησιά η «πράσινη» Αστυπάλαια

Οι περιβαλλοντικές καινοτομίες, τα ιστορικά μνημεία και το φυσικό κάλλος εντυπωσίασαν τουριστικούς φωτογράφους, influencers και δημοσιογράφους που συνεργάζονται με καθιερωμένα διεθνή ΜΜΕ, όπως η Daily Telegraph και το BBC. Ο κύκλος επαφών διευρύνθηκε στη συνέχεια με την ενεργή παρουσία του δήμου στο ψηφιακό roadshow που διοργάνωσε το γραφείο ΕΟΤ Κίνας, παρέχοντας τη δυνατότητα σε συγκεκριμένο αριθμό ενδιαφερομένων από ελληνικής πλευράς να λάβουν μέρος στην αξιόλογη δράση. Ο δήμος παρουσίασε το τουριστικό «προϊόν» της Αστυπάλαιας σε ταξιδιωτικά γραφεία της κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας το οπτικοακουστικό υλικό στα κινεζικά που είχε παραχθεί μετά από πρόσφατη επίσκεψη των επιτυχημένων influencers και πρεσβειρών του ελληνικού τουρισμού Σοφία και Μαριάννα Ερωτοκρίτου στην «Πεταλούδα του Αιγαίου».

Διαβάστε επίσης: Αστυπάλαια – Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ταυτόχρονα, σημαντική ήταν και η συμμετοχή του δημάρχου Αστυπάλαιας, Νίκου Κομηνέα, στη διάσκεψη κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή – COP26 στη Γλασκώβη, που είχε ως σκοπό την παρουσίαση του προορισμού και την ενημέρωση για την πορεία του ενεργειακού μετασχηματισμού του νησιού. «Το τέλος της σεζόν του 2021 μάς βρίσκει πιο αισιόδοξους, όχι όμως εφησυχασμένους, καθώς η πανδημία και οι προεκτάσεις της θα συνεχίζουν να προκαλούν κραδασμούς. Προτεραιότητά μας είναι η υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια του προορισμού «Αστυπάλαια» και θα προάγουν τη μοναδικότητά του», δήλωσε ο κ. Κομηνέας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott