Άρωμα από το μέλλον δίνει το νέο κατάστημα της Wind Ελλάς που φιλοξενείται στο ιστορικό κτήριο του Μεροπείου Ιδρύματος στην Καλλιθέα. Ενισχύοντας την ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και με στόχο να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, αλλά και των πολιτών, η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία, περνά σε ένα πιο digitalμοντέλο στα φυσικά της καταστήματα. Στον δεύτερο όροφο του πλήρως αναγεννημένου κτηρίου πρόκειται να δημιουργήσει hub ενημέρωσης και εκπαίδευσης ηλικιωμένων και παιδιών, προκειμένου να εξοικειωθούν με το internet και να ενημερωθούν για τους κινδύνους που εμπεριέχει η χρήση του.
Με μια επένδυσης ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ, το νέο κατάστημα της Καλλιθέας, έκτασης 230 τ.μ., είναι το μεγαλύτερο στην αλυσίδα του δικτύου της Wind, που αριθμεί 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα στελέχη της Wind Ελλάς, κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσημης παρουσίασης, αποτελεί το πρώτο δείγμα προθέσεων για το μελλον των φυσικών καταστημάτων, ενόψει και της εξαγοράς από τη United Group που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022, δίνοντας νέα δυναμική στην εταιρεία.
Ως προς την πορεία της συμφωνίας εξαγοράς, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Αύγουστο, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αναμονή της σχετικής απόφασης της Ε.Ε. και εκτιμάται ότι ορόσημο είναι το α’ εξάμηνο του 2022. Όπως επισημάνθηκε, ο νέος «παίκτης» που θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος με βάση τον αριθμό των πελατών του, άρα θα χρειαστεί μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορεί να παρουσιάζει την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που θα διαθέτει.
Το νέο κατάστημα στην Καλλιθέα χωρίζεται νοητά σε διαφορετικές ζώνες που ακολουθούν την κατηγοριοποίηση του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία, με στόχο τη διάδραση και την ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη. Οθόνες digital είναι τοποθετημένες σε όλο το κατάστημα, στα smartphone corners παρουσιάζονται όλα τα έξυπνα τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ο επισκέπτης μπορεί να τα δοκιμάσει ζωντανά, όπως και μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας όπως tablets και wearables, αλλά και σχετικά αξεσουάρ. Σε ειδικό χώρο εντός του καταστήματος, το Wind Business Lounge, θα γίνονται συναντήσεις με επιχειρήσεις και παρουσιάσεις εξειδικευμένων προτάσεων. Πρόκειται για μια λύση που ενδέχεται να γίνει οδηγός και για άλλα καταστήματα της εταιρείας.
Latest News
Η τριετία που «άλλαξε» την ΦΑΓΕ - Η εκτόξευση των κερδών και οι νέοι σκόπελοι
Η γαλακτοβιομηχανία της οικογένειας Φιλίππου, ετοιμάζεται μέχρι το 2027 να υποδεχτεί τη νέα μονάδα παραγωγής επί ολλανδικού εδάφους
MYTILINEOS: Βιωσιμότητα και «πράσινη» μετάβαση το κλειδί της στρατηγικής επιτυχίας
Η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί πυρήνα της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής στρατηγικής της MYTILINEOS
Πώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με οδηγό τις αξίες της παράγει ένα καλύτερο αύριο
Η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας της χώρας δεσμεύτηκε να προχωρήσει στον δρόμο της αειφόρου ανάπτυξης
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς πορευόμαστε με ξεκάθαρους όρους βιώσιμης ανάπτυξης»
Η εταιρεία σε βάθος τετραετίας σκοπεύει να εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά συστήματα στο 25% των καταστημάτων της
Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές στα ράφια πριν τα μέτρα για την ακρίβεια [έρευνα]
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Καββαθάς (ΓΣΕΒΕΕ): «Μόλις 49.500 μικρομεσαίες θεωρούνται αξιόχρεες από τις τράπεζες»
Τι λέει ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ στον ΟΤ για το πρόβλημα ρευστότητας και το υψηλό κόστος λειτουργίας των μικρών επιχειρήσεων
Κι άλλη πολυεθνική φεύγει από την Ελλάδα – Αιφνίδιο λουκέτο στα εργοστάσια της Sonoco
Γιατί κλείνουν τα εργοστάσια της Sonoco Ελλάς σε Κιλκίς και Θεσσαλονίκη λίγα 24ωρα μετά τη Γιούλα – Στο δρόμο 90 εργαζόμενοι – Η χαμένη επένδυση των 3 εκατ. ευρώ
Τα σχέδια των τραπεζών για νέες εκδόσεις και εξαγορές ομολόγων
Στοχεύουν σε μείωση των εξόδων για τόκους μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας και ενόψει χαλάρωσης της νομισματικής πολιτικής
Comeback για την Παπουτσάνης με όχημα το «Αρκάδι» - Γιατί πάγωσαν προσωρινά οι παραγγελίες
Τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας ανέλυσε ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της εταιρείας, Μενέλαος Τασόπουλος
Έφοδοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε εταιρείες πληροφορικής και τεχνολογίας
Ποιες εταιρείες των 2 κλάδων ελέγχονται - Ποια η αφορμή