Άρωμα από το μέλλον δίνει το νέο κατάστημα της Wind Ελλάς που φιλοξενείται στο ιστορικό κτήριο του Μεροπείου Ιδρύματος στην Καλλιθέα. Ενισχύοντας την ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και με στόχο να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, αλλά και των πολιτών, η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία, περνά σε ένα πιο digitalμοντέλο στα φυσικά της καταστήματα. Στον δεύτερο όροφο του πλήρως αναγεννημένου κτηρίου πρόκειται να δημιουργήσει hub ενημέρωσης και εκπαίδευσης ηλικιωμένων και παιδιών, προκειμένου να εξοικειωθούν με το internet και να ενημερωθούν για τους κινδύνους που εμπεριέχει η χρήση του.

Με μια επένδυσης ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ, το νέο κατάστημα της Καλλιθέας, έκτασης 230 τ.μ., είναι το μεγαλύτερο στην αλυσίδα του δικτύου της Wind, που αριθμεί 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα στελέχη της Wind Ελλάς, κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσημης παρουσίασης, αποτελεί το πρώτο δείγμα προθέσεων για το μελλον των φυσικών καταστημάτων, ενόψει και της εξαγοράς από τη United Group που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022, δίνοντας νέα δυναμική στην εταιρεία.

Ως προς την πορεία της συμφωνίας εξαγοράς, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Αύγουστο, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αναμονή της σχετικής απόφασης της Ε.Ε. και εκτιμάται ότι ορόσημο είναι το α’ εξάμηνο του 2022. Όπως επισημάνθηκε, ο νέος «παίκτης» που θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος με βάση τον αριθμό των πελατών του, άρα θα χρειαστεί μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορεί να παρουσιάζει την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που θα διαθέτει.

Το νέο κατάστημα στην Καλλιθέα χωρίζεται νοητά σε διαφορετικές ζώνες που ακολουθούν την κατηγοριοποίηση του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία, με στόχο τη διάδραση και την ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη. Οθόνες digital είναι τοποθετημένες σε όλο το κατάστημα, στα smartphone corners παρουσιάζονται όλα τα έξυπνα τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ο επισκέπτης μπορεί να τα δοκιμάσει ζωντανά, όπως και μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας όπως tablets και wearables, αλλά και σχετικά αξεσουάρ. Σε ειδικό χώρο εντός του καταστήματος, το Wind Business Lounge, θα γίνονται συναντήσεις με επιχειρήσεις και παρουσιάσεις εξειδικευμένων προτάσεων. Πρόκειται για μια λύση που ενδέχεται να γίνει οδηγός και για άλλα καταστήματα της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις