
Άρωμα από το μέλλον δίνει το νέο κατάστημα της Wind Ελλάς που φιλοξενείται στο ιστορικό κτήριο του Μεροπείου Ιδρύματος στην Καλλιθέα. Ενισχύοντας την ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και με στόχο να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, αλλά και των πολιτών, η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία, περνά σε ένα πιο digitalμοντέλο στα φυσικά της καταστήματα. Στον δεύτερο όροφο του πλήρως αναγεννημένου κτηρίου πρόκειται να δημιουργήσει hub ενημέρωσης και εκπαίδευσης ηλικιωμένων και παιδιών, προκειμένου να εξοικειωθούν με το internet και να ενημερωθούν για τους κινδύνους που εμπεριέχει η χρήση του.
Με μια επένδυσης ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ, το νέο κατάστημα της Καλλιθέας, έκτασης 230 τ.μ., είναι το μεγαλύτερο στην αλυσίδα του δικτύου της Wind, που αριθμεί 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα στελέχη της Wind Ελλάς, κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσημης παρουσίασης, αποτελεί το πρώτο δείγμα προθέσεων για το μελλον των φυσικών καταστημάτων, ενόψει και της εξαγοράς από τη United Group που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022, δίνοντας νέα δυναμική στην εταιρεία.
Ως προς την πορεία της συμφωνίας εξαγοράς, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Αύγουστο, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αναμονή της σχετικής απόφασης της Ε.Ε. και εκτιμάται ότι ορόσημο είναι το α’ εξάμηνο του 2022. Όπως επισημάνθηκε, ο νέος «παίκτης» που θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος με βάση τον αριθμό των πελατών του, άρα θα χρειαστεί μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορεί να παρουσιάζει την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που θα διαθέτει.
Το νέο κατάστημα στην Καλλιθέα χωρίζεται νοητά σε διαφορετικές ζώνες που ακολουθούν την κατηγοριοποίηση του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία, με στόχο τη διάδραση και την ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη. Οθόνες digital είναι τοποθετημένες σε όλο το κατάστημα, στα smartphone corners παρουσιάζονται όλα τα έξυπνα τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ο επισκέπτης μπορεί να τα δοκιμάσει ζωντανά, όπως και μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας όπως tablets και wearables, αλλά και σχετικά αξεσουάρ. Σε ειδικό χώρο εντός του καταστήματος, το Wind Business Lounge, θα γίνονται συναντήσεις με επιχειρήσεις και παρουσιάσεις εξειδικευμένων προτάσεων. Πρόκειται για μια λύση που ενδέχεται να γίνει οδηγός και για άλλα καταστήματα της εταιρείας.


Latest News

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW