
Επένδυση 2 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η αλυσίδα εστίασης Bread Factory μέσα στο 2022 επεκτείνοντας το δίκτυο των καταστημάτων της στα νότια προάστια της Αττικής. Σε ορίζοντα 3ετίας το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, η οποία από τον Νοέμβριο του 2020 λειτουργεί με νέα μετοχική σύνθεση και διοίκηση, θα ανέλθει σε 4 εκατ. ευρώ με στόχο να αποκτήσει παρουσία σε πρώτη φάση στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναζητούνται κατάλληλα ακίνητα σε Πάτρα και Καλαμάτα.
Παράλληλα, όπως είπε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο ο CEO της εταιρείας κ. Πάνος Δημητρόπουλος, στα σχέδια της διοίκησης είναι η Bread Factory να τοποθετηθεί με νέα σημεία πώλησης σε περιοχές όπου σχεδιάζονται αναπλάσεις και τουριστικές αναπτύξεις, με προτεραιότητα το λιμάνι του Λαυρίου και το νέο αεροδρόμιο στον νομό Ηρακλείου στην Κρήτη.
Ωστόσο, η ανάπτυξη της αλυσίδας, που αριθμεί αυτή τη στιγμή 9 καταστήματα (8 στην Αττική και 1 στη Λάρισα) δεν θα προέλθει μόνο από τη γεωγραφική επέκταση της εταιρείας τόνισε ο κ. Αθανάσιος Κολοκυθάς, ο οποίος εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου με αφορμή τη λειτουργία του νέου καταστήματος στο ΦΙΞ.
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας επίσης περιλαμβάνει την ισχυροποίηση των πωλήσεων της Bread Factory μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες online delivery και την προσθήκη νέων κωδικών, αλλά και νέων εξειδικευμένων κατηγοριών διατροφής, όπως τα plant based προϊόντα.
Στο πλαίσιο αυτό τα Bread Factory προχώρησαν στην δημιουργία νέου τμήματος παραγωγής φρέσκου παγωτού ημέρας με αυθεντική ιταλική συνταγή σε συνεργασία με Ιταλούς pastry Chef της Angolo di Gelato.
Στα 20 εκατ. ευρώ ο τζίρος – Διαφορετικές ΙΚΕ τα καταστήματα
Για το 2020 ο συνολικός τζίρος των καταστημάτων Bread Factory (χωρίς τα καταστήματα της Λάρισας και του ΦΙΞ, που άνοιξαν εφέτος) ανήλθε περίπου σε 20 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον κ. Κολοκυθά.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητρόπουλο, το κάθε κατάστημα κάνει ετήσιο τζίρο 3 έως 4 εκατ. ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος.
Να σημειωθεί ότι το κάθε κατάστημα λειτουργεί ως ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία (ΙΚΕ) και δεν δημοσιοποιείται ενοποιημένος ισολογισμός. Όπως αναφέρθηκε από τους εκπροσώπους της αλυσίδας ο εταιρικός μετασχηματισμός των καταστημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η νέα διοίκηση
Τα καταστήματα Bread Factory που λειτουργούν σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο, από πέρσι ανήκουν στην εταιρεία Thunesia Enterprises Limited με έδρα στην Κύπρο.
Η εταιρεία, της οποίας ιδιοκτήτες είναι Κύπριοι επιχειρηματίες με δραστηριοποίηση στον τομέα της εστίασης, όπως επισημάνθηκε στη συνέντευξη τύπου, εξαγόρασε το 70% της διαχειρίστριας εταιρείας της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο 30% εξαγοράστηκε από τον Μάνο Ελευθερίου με επιχειρήσεις στη Μύκονο.
Ποια είναι η Bread Factory
Η επιχείρηση ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 2016 με το πρώτο κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 40). Σύντομα ακολούθησε και δεύτερο στην πλατεία Καραϊσκάκη στο Μεταξουργείο, τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου.
Το τρίτο κατάστημα Bread Factory άνοιξε στον Χολαργό, στη Λεωφόρο Μεσογείων 275, τον Δεκέμβριο του 2017, ενώ λίγους μήνες αργότερα εγκαινιάστηκαν ακόμη δύο νέα καταστήματα στο Περιστέρι και στον Ασπρόπυργο. Τον Ιούνιο του 2018, άνοιξε τις πόρτες του, το έκτο κατάστημα της αλυσίδας στον Πειραιά, ενώ στο τέλος του 2019 εγκαινιάστηκε το έβδομο στο Μαρούσι. Ένα χρόνο αργότερα άνοιξε το κατάστημα της Λάρισας εν μέσω πανδημίας και το τελευταίο είναι το κατάστημα του ΦΙΞ.
Στα Bread Factory εργάζονται πάνω από 1.500 άτομα, ενώ η μέση επισκεψιμότητα κυμαίνεται σε περισσότερους από 2.000 πελάτες ημερησίως (ανά κατάστημα) με την ελάχιστη απόδειξη στα 5 ευρώ. Η γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς (είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, έτοιμα γεύματα, καφέ κ.ά.), ενώ έχει αναπτύξει ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα. Μεταξύ αυτών και η Μονή Βατοπεδίου στο Άγιο Όρος.


Latest News

ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται προσωρινά επιδόματα αλλά προσιτές τιμές ενέργειας
Με ανακοίνωσή της, η ΓΣΕΒΕΕ καλεί την Πολιτεία να υιοθετήσει πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ