Οι αυτοκινητοβιομηχανίες οδεύουν προς ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον, αλλάζοντας τη συμπεριφορά και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Αν και όλα δείχνουν ότι στο μέλλον θα επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση, εντούτοις δύο στους πέντε καταναλωτές σήμερα παγκοσμίως εξακολουθούν να προτιμούν υβριδικά μοντέλα (40%).
Μια μελέτη που έγινε στην Μ. Βρετανία έδειξε ότι ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν των βενζινοκίνητων σε πολλούς βασικούς τομείς, εντούτοις η πλειοψηφία του κόσμου πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι περισσότερο άβολα ως προς την χρήση τους (64%), σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Και αυτό λόγω της έλλειψης σημείων φόρτισης.
Ποιοι θα αγοράσουν καινούργιο ΙΧ
Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε η εταιρεία YouGov μέσα στο τρέχον έτος, αποκάλυψε ότι τους επόμενους 12 μήνες η ηλικιακή ομάδα που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είναι αυτή των 30-44 ετών στις ΗΠΑ και την Μ. Βρετανία. Φυσικά το ίδιο ισχύει και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, καθώς είναι η πλέον «παραγωγική» ηλικία και το δυναμικό κοινό.
Πότε αλλάζουν ελαστικά οι οδηγοί
Οι περισσότεροι Βρετανοί αλλάζουν τα ελαστικά στα αυτοκίνητά τους μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο, καθώς τρεις στους πέντε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (60%) τα αλλάζουν μόνο όταν η αλλαγή είναι επιβεβλημένη. Αξιολογώντας τα δεδομένα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι μόνο δύο στους πέντε Γερμανούς οδηγούς (41%), το ένα πέμπτο των Αμερικανών οδηγών (21%) και λιγότεροι από ένας στους πέντε Βρετανούς (16%) ή Γάλλους οδηγούς (14%) έχουν αλλάξει οι ίδιοι ελαστικό. Πέρα από τα ελαστικά, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν αντικαταστήσει το υγρό του παρμπρίζ στη Βρετανία (39%), τις ΗΠΑ (34%), τη Γερμανία (46%) ή τη Γαλλία (37%).
Βιωσιμότητα και οδήγηση
Στα ζητήματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα και την κλιματική αλλαγή οι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους με άδεια οδήγησης στη Μ. Βρετανία, την Ισπανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία συμφωνούν ότι πρέπει να οδηγούν λιγότερο για να σώσουν το περιβάλλον, καθώς η λιγότερη οδήγηση συνεπάγεται λιγότερες εκπομπές ρύπων. Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί οδηγοί (48%) παγκοσμίως λένε ότι οδηγούν λιγότερο τώρα από όσο πριν από την πανδημία.
Επίσης, στο ερώτημα εάν πιστεύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν στην παραγωγή ανθεκτικά αυτοκίνητα, μόνο οι μισοί (49%) πιστεύουν ότι υπάρχουν ανθεκτικά αυτοκίνητα, ενώ το 17% δεν είναι σίγουροι για το αν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το ένα τρίτο όλων των καταναλωτών παγκοσμίως (33%) πιστεύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για να κάνουν τα προϊόντα τους πιο ανθεκτικά.
Πού είναι πιο έντονες οι ελλείψεις
Τέλος, η παγκόσμια έλλειψη της εφοδιαστικής αλυσίδας που προσβλήθηκε από την πανδημία και έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αυτοκινητοβιομηχανία, έδειξε ότι οι καταναλωτές στην Ινδία (17%) έχουν επηρεαστεί περισσότερο από τις ελλείψεις νέων αυτοκινήτων ή οχημάτων. Οι καταναλωτές είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν στις ευρωπαϊκές χώρες όπως στην Ισπανία (7%), την Πολωνία (6%), την Σουηδία (5%), τη Γερμανία (4%),τη Δανία (4%), τη Γαλλία (4%) και την Μ. Βρετανία (2%).
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»