Οι αυτοκινητοβιομηχανίες οδεύουν προς ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον, αλλάζοντας τη συμπεριφορά και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Αν και όλα δείχνουν ότι στο μέλλον θα επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση, εντούτοις δύο στους πέντε καταναλωτές σήμερα παγκοσμίως εξακολουθούν να προτιμούν υβριδικά μοντέλα (40%).
Μια μελέτη που έγινε στην Μ. Βρετανία έδειξε ότι ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν των βενζινοκίνητων σε πολλούς βασικούς τομείς, εντούτοις η πλειοψηφία του κόσμου πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι περισσότερο άβολα ως προς την χρήση τους (64%), σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Και αυτό λόγω της έλλειψης σημείων φόρτισης.
Ποιοι θα αγοράσουν καινούργιο ΙΧ
Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε η εταιρεία YouGov μέσα στο τρέχον έτος, αποκάλυψε ότι τους επόμενους 12 μήνες η ηλικιακή ομάδα που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο είναι αυτή των 30-44 ετών στις ΗΠΑ και την Μ. Βρετανία. Φυσικά το ίδιο ισχύει και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, καθώς είναι η πλέον «παραγωγική» ηλικία και το δυναμικό κοινό.
Πότε αλλάζουν ελαστικά οι οδηγοί
Οι περισσότεροι Βρετανοί αλλάζουν τα ελαστικά στα αυτοκίνητά τους μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο, καθώς τρεις στους πέντε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (60%) τα αλλάζουν μόνο όταν η αλλαγή είναι επιβεβλημένη. Αξιολογώντας τα δεδομένα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι μόνο δύο στους πέντε Γερμανούς οδηγούς (41%), το ένα πέμπτο των Αμερικανών οδηγών (21%) και λιγότεροι από ένας στους πέντε Βρετανούς (16%) ή Γάλλους οδηγούς (14%) έχουν αλλάξει οι ίδιοι ελαστικό. Πέρα από τα ελαστικά, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν αντικαταστήσει το υγρό του παρμπρίζ στη Βρετανία (39%), τις ΗΠΑ (34%), τη Γερμανία (46%) ή τη Γαλλία (37%).
Βιωσιμότητα και οδήγηση
Στα ζητήματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα και την κλιματική αλλαγή οι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους με άδεια οδήγησης στη Μ. Βρετανία, την Ισπανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία συμφωνούν ότι πρέπει να οδηγούν λιγότερο για να σώσουν το περιβάλλον, καθώς η λιγότερη οδήγηση συνεπάγεται λιγότερες εκπομπές ρύπων. Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί οδηγοί (48%) παγκοσμίως λένε ότι οδηγούν λιγότερο τώρα από όσο πριν από την πανδημία.
Επίσης, στο ερώτημα εάν πιστεύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν στην παραγωγή ανθεκτικά αυτοκίνητα, μόνο οι μισοί (49%) πιστεύουν ότι υπάρχουν ανθεκτικά αυτοκίνητα, ενώ το 17% δεν είναι σίγουροι για το αν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το ένα τρίτο όλων των καταναλωτών παγκοσμίως (33%) πιστεύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για να κάνουν τα προϊόντα τους πιο ανθεκτικά.
Πού είναι πιο έντονες οι ελλείψεις
Τέλος, η παγκόσμια έλλειψη της εφοδιαστικής αλυσίδας που προσβλήθηκε από την πανδημία και έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αυτοκινητοβιομηχανία, έδειξε ότι οι καταναλωτές στην Ινδία (17%) έχουν επηρεαστεί περισσότερο από τις ελλείψεις νέων αυτοκινήτων ή οχημάτων. Οι καταναλωτές είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν στις ευρωπαϊκές χώρες όπως στην Ισπανία (7%), την Πολωνία (6%), την Σουηδία (5%), τη Γερμανία (4%),τη Δανία (4%), τη Γαλλία (4%) και την Μ. Βρετανία (2%).
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Οι μισές μεγάλες κινεζικές πόλεις... βυθίζονται - Πάνω από 1 δισ. καταστροφές
Στον επόμενο αιώνα, σχεδόν το ένα τέταρτο της παράκτιας γης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της θάλασσας
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
«Amazonia bond»: Το ομόλογο του Αμαζονίου και οι προκλήσεις για τη Λ. Αμερική
Πού κολλάνε μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις
Γιατί προσέλαβαν πρώην CEO της Shell ως σύμβουλο πράσινων επενδύσεων
Ο Μπεν βαν Μπέρντεν ηγήθηκε της ώθησης της Shell στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της BP – Τα σχέδια της Lightsource bp
Η Country Head της Ελλάδας για την Lightsource bp Ναταλία Παρασκευοπούλου ανακοίνωσε την εκκίνηση της κατασκευής φωτοβολταϊκών πάρκων 560 MW στη Θεσσαλία και Φθιώτιδα
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς