Η νέα έρευνα του Kaspersky Safe Kids αποκάλυψε το διαδικτυακό περιεχόμενο για το οποίο ενδιαφέρθηκαν περισσότερο τα παιδιά το φθινόπωρο του 2021. Όσον αφορά τα παιχνίδια, τα παιδιά έψαχναν συχνά για το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια μεταξύ των παιδιών φάνηκε να είναι η Barbie και τα Lego. Επιπλέον, οι Coldplay έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς στα παιδιά μετά από μια συνεργασία με το K-Pop συγκρότημα BTS.
Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα – όπως αναζητήσεις καθώς και τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android και κατηγορίες ιστότοπων – τα οποία παρέχονται στο σύνολό τους εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, με σκοπό τη διερεύνηση των βασικών ενδιαφερόντων και των αναγκών των παιδιών μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2021.
Παιχνίδια
Το gaming φάνηκε να είναι το πιο δημοφιλές θέμα στο YouTube αυτό το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύοντας το 28,4% του συνόλου των αναζητήσεων.
Δύο νέες επιλογές εισήλθαν στις κορυφαίες αναζητήσεις παιχνιδιών φέτος – το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Το Minecraft ήρθε δεύτερο με 22,4%. Επιπλέον, η σειρά Let’s Play του Minecraft αποδείχθηκε πιο δημοφιλής από το Roblox, του οποίου το μερίδιο των αναζητήσεων ήταν 5,9%. Παράλληλα, τα κορυφαία κανάλια gaming στο YouTube ήταν τα MrBeast, EdisonPts και Paluten.
Μουσική
Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τη μουσική κατέλαβαν τη δεύτερη θέση ως προς τον αριθμό των αναζητήσεων στο YouTube με μερίδιο 19,1%. Οι πιο δημοφιλείς μουσικοί ήταν οι BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande και Twice. Τα πιο γνωστά τραγούδια ήταν το CKay – Love Nwantiti, και δύο νέα κομμάτια από ένα από τα μέλη των BlackPink, τη LISA – «LALISA» και «MONEY».
Είναι ενδιαφέρον ότι η K-Pop εξακολούθησε να είναι δημοφιλής στα παιδιά. Χάρη στην κοινή επιτυχία My Universe με το κορεατικό συγκρότημα BTS, οι Coldplay, που δεν είχαν εμφανιστεί στο παρελθόν, ξαφνικά ανέβηκαν στη σφαίρα των ενδιαφερόντων των παιδιών.
Ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές
Το 12,1% του συνόλου των αναζητήσεων αφορούσε ταινίες, κινούμενα σχέδια και τηλεοπτικές εκπομπές. Τα παιδιά αναζητούσαν πιο συχνά κινούμενα σχέδια – το ποσοστό των αναζητήσεων ήταν 56,4%. Τα περισσότερα παιδιά αναζήτησαν τα Peppa Pig και Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Το ποσοστό των αναζητήσεων για τηλεοπτικές εκπομπές ήταν 35,3%. Κυρίαρχες ήταν η γερμανική εκπομπή Hilf mir is the! Jung, pleite, verzweifelt και Berlin tag und nacht, το κορεατικό δράμα A Beauty of Revenge και ο Mr. Bean. Όσον αφορά τις ταινίες, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν κυρίως για το Venom: Let There Be Carnage και το Spider-Man: No Way Home.
Παιχνίδια και δώρα
Όσον αφορά τις αναζητήσεις που σχετίζονται με παιχνίδια και πιθανά δώρα, τα LEGO και η Barbie αναδείχθηκαν κυρίαρχοι. Από την εκπαιδευτική σφαίρα, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τον κόσμο των ζώων και τα πειράματα στη χημεία και τη φυσική. Αυτές οι αναζητήσεις θα διευκολύνουν τους γονείς να επιλέξουν δώρα με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών τους.
Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.
Latest News
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους
Τα ρομποταξί της Tesla θα κινούνται με ανθρώπινο τηλεχειρισμό
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό
Πρώτη η Ελλάδα στην έκθεση σε κακόβουλο λογισμικό - Οι κίνδυνοι για τις επιχειρήσεις
Αυξημένους κινδύνους, ανάγκη για επαγρύπνηση και ενίσχυση της ευαισθητοποίησης στον τομέα της κυβερνοασφάλειας δείχνουν οι έρευνες της Kaspersky