Nέα παραγγελία για την ναυπήγηση τριών ακόμη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.800 κουτιών τοποθέτησε η Capital, που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

Η  εταιρεία έχει πλέον εννέα παραγγελίες στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Και τα εννέα πλοία θα παραδοθούν στη διάρκεια του 2023. Είναι διπλού καυσίμου με άμεση δυνατότητα χρησιμοποίησης  και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) αλλά και ηλεκτρικής ενέργειας όταν βρίσκονται στα λιμάνια.

Θα ναυπηγηθούν βάσει των πιο σύγχρονων προδιαγραφών που υπάρχουν σήμερα στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και οι οποίες εφαρμόζονται μετά το 2025. Πιο συγκεκριμένα, καλύπτουν τις προϋποθέσεις που αφορούν στη μειωμένη εκπομπή κατά 30% των αερίων του θερμοκηπίου GHG -EEDI Phase 3 σε σύγκριση με το 2008 και τις προϋποθέσεις NOx-Tier III για λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου. Το αξιοσημείωτο είναι πως πρόκειται για τα πρώτα feeders contairerships που ναυπηγούνται με προϋποθέσεις NOx-Tier III.

Η εταιρεία έχει ακόμη υπό εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για τρια containerships μεταφορικής ικανότητας 13.278 Teu το ένα.

Επίσης ναυπηγεί έξι δεξαμενόπλοια- product carriers στα ναυπηγεία Hyundai Vietnam Shipbuildings. Θα είναι dual fuel ready, δηλαδή με άμεση χρήση και φυσικού αερίου ως καύσιμου και με χρήση αιολικής ενέργειας (wind roter), ενώ θα είναι και τα πρώτα με τεχνολογία amp, δηλαδή θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρική ενέργεια όταν βρίσκονται στα λιμάνια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα