Το πλοίο ορόσημο είναι μήκους 274 μέτρων και κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding Co., Ltd (NTS). Επί του παρόντος το πλοίο χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα και συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις ABS Ammonia Ready Level 1, υποδεικνύοντας ότι είναι σχεδιασμένο να μετατραπεί για να λειτουργεί με αμμωνία στο μέλλον. Το σκάφος πληροί επίσης τις απαιτήσεις ABS LNG Fuel Ready Level 1.
Αυτό το πλοίο αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο στην ανάπτυξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας και ένα βήμα προς τα εμπρός στην ετοιμότητα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων, δήλωσε ο Φίλιππος Νικολατσόπουλος, Διευθυντής ABS, Greece Business Development.
Το Ammonia Fuel Ready Level 1 υποδεικνύει ότι το πλοίο συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις που περιγράφονται στον ABS Guide for Gas and Other Low-Flashpoint Fuel Ready Vessels. Αυτό αποτελεί μέρος μιας σειράς οδηγιών που αναπτύχθηκαν από τον ABS, για τα εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης στην ανάπτυξη της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων.
Latest News
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον
Γνωρίζουμε πώς να αναπτύξουμε γρήγορα ΑΠΕ και ευέλικτη χωρητικότητα, πώς να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και πώς να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών για προσιτές τιμές, είπε ο κ. Στάσσης
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
Γκάζι από Ελλάδα στα projects αποθήκευσης CO2 – Το νέο ΕΣΕΚ και ο Πρίνος
Το έργο «Prinos CO2 Storage» είναι σήμερα το μοναδικό που αναπτύσσεται στην Ανατολική Μεσόγειο
Κλιματικά ουδέτερα 50 σχολεία στην Αθήνα
Με ενεργειακή αναβάθμιση και εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα ξεκινήσει με την αρχή της σχολικής χρονιάς 2024-2025