Δονήσεις σχήματος Ponzi εκπέμπουν οι κρύπτο-διαφημίσεις στο Super Bowl

Το site ‘The Verge’ δήλωσε ότι η θεματολογία των διαφημίσεων, κατά το Super Bowl, περιστρέφονταν γύρω από την ιδέα ‘Buy now/ Αγοράστε τώρα’ το μεγάλο δημόσιο ντεμπούτο του blockchain, ήταν εξαιρετικά σύντομο.

Σε πρόσφατο άρθρο του, το ‘The Verge’ ανέφερε επικριτικά ότι η φετινή πλημμύρα διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στο Super Bowl, προώθησε με λανθασμένη στρατηγική τον χώρο, εξαιτίας της επικέντρωσης στην εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων και όχι στην ουσία.

Πληθώρα επενδυτών πίστευε ότι το Super Bowl LVI θα ήταν η στιγμή που τα κρυπτο θα ερχόντουσαν στο επίκεντρο. Τα Coinbase, FTX, Crypto.com και Binance ξόδεψαν δεκάδες εκατομμύρια συλλογικά ώστε να μεταδώσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις και με την ελπίδα να κερδίσουν την αναγνώριση και την αποδοχή του κόσμου. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ ήταν η πρώτη φορά που κρύπτο-εταιρείες κατάφεραν να διαφημιστούν σε κλίμακα μεγάλων διαστάσεων. 112,3 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν συντονισμένοι για να παρακολουθήσουν τους Los Angeles Rams να κερδίζουν τους Cincinnati Bengals με 23-20.

Δυστυχώς, οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύτηκαν έξυπνα την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε. Σύμφωνα με το The Verge, «Η εστίαση προσέλκυσης νέων χρηστών στον χώρο ήταν μια χαμένη ευκαιρία. Όλες οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο μεγάλο παιχνίδι προσπάθησαν να πείσουν το κοινό να ξοδέψει περισσότερα χρήματα στα κρύπτο». Στην προώθηση του επιφανειακού μηνύματος συνέβαλαν και ονόματα υψηλού προφίλ, όπως ΛεΜπρόν Τζέιμς και Ματ Ντέιμον.

Επιπλέον, η διαφήμιση του Coinbase, η οποία έδειξε έναν κωδικό QR να αναπηδά γύρω από την οθόνη, συναντήθηκε με ανάμεικτη ανταπόκριση. Ενώ κάποιοι το επαίνεσαν ως μία ιδιοφυή κίνηση, η πλειοψηφία ανέφερε ότι ‘εξομαλύνει μία παράνομη συμπεριφορά’. Όπως και αν έχει, η διαφήμιση λειτούργησε, προσφέροντας 20 εκατομμύρια νέες επισκέψεις στον ιστότοπο του Coinbase σε ένα λεπτό. Ωστόσο, η επισκεψιμότητα αυτή κράσαρε τον ιστότοπο.

Σε μια ωμή αντίδραση στο ‘Crypto Bowl’, το site ενημέρωσης δήλωσε ότι η θεματολογία των διαφημίσεων περιστρέφονταν γύρω από την ιδέα ‘Buy now/Αγοράστε τώρα’ και εξέπεμπε ‘δονήσεις από το σχήμα Ponzi’.
Δυστυχώς, στο φετινό Super Bowl, το μεγάλο δημόσιο ντεμπούτο του blockchain, ήταν εξαιρετικά σύντομο, χωρίς να επεξηγεί τη χρησιμότητας της τεχνολογίας ή πώς θα βελτιώσει τα πράγματα στην καθημερινή ζωή των χρηστών».

OT Originals

Περισσότερα από Επικαιρότητα

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο