Σε πρόσφατο άρθρο του, το ‘The Verge’ ανέφερε επικριτικά ότι η φετινή πλημμύρα διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στο Super Bowl, προώθησε με λανθασμένη στρατηγική τον χώρο, εξαιτίας της επικέντρωσης στην εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων και όχι στην ουσία.
Πληθώρα επενδυτών πίστευε ότι το Super Bowl LVI θα ήταν η στιγμή που τα κρυπτο θα ερχόντουσαν στο επίκεντρο. Τα Coinbase, FTX, Crypto.com και Binance ξόδεψαν δεκάδες εκατομμύρια συλλογικά ώστε να μεταδώσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις και με την ελπίδα να κερδίσουν την αναγνώριση και την αποδοχή του κόσμου. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ ήταν η πρώτη φορά που κρύπτο-εταιρείες κατάφεραν να διαφημιστούν σε κλίμακα μεγάλων διαστάσεων. 112,3 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν συντονισμένοι για να παρακολουθήσουν τους Los Angeles Rams να κερδίζουν τους Cincinnati Bengals με 23-20.
Δυστυχώς, οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύτηκαν έξυπνα την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε. Σύμφωνα με το The Verge, «Η εστίαση προσέλκυσης νέων χρηστών στον χώρο ήταν μια χαμένη ευκαιρία. Όλες οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο μεγάλο παιχνίδι προσπάθησαν να πείσουν το κοινό να ξοδέψει περισσότερα χρήματα στα κρύπτο». Στην προώθηση του επιφανειακού μηνύματος συνέβαλαν και ονόματα υψηλού προφίλ, όπως ΛεΜπρόν Τζέιμς και Ματ Ντέιμον.
Επιπλέον, η διαφήμιση του Coinbase, η οποία έδειξε έναν κωδικό QR να αναπηδά γύρω από την οθόνη, συναντήθηκε με ανάμεικτη ανταπόκριση. Ενώ κάποιοι το επαίνεσαν ως μία ιδιοφυή κίνηση, η πλειοψηφία ανέφερε ότι ‘εξομαλύνει μία παράνομη συμπεριφορά’. Όπως και αν έχει, η διαφήμιση λειτούργησε, προσφέροντας 20 εκατομμύρια νέες επισκέψεις στον ιστότοπο του Coinbase σε ένα λεπτό. Ωστόσο, η επισκεψιμότητα αυτή κράσαρε τον ιστότοπο.
Σε μια ωμή αντίδραση στο ‘Crypto Bowl’, το site ενημέρωσης δήλωσε ότι η θεματολογία των διαφημίσεων περιστρέφονταν γύρω από την ιδέα ‘Buy now/Αγοράστε τώρα’ και εξέπεμπε ‘δονήσεις από το σχήμα Ponzi’.
Δυστυχώς, στο φετινό Super Bowl, το μεγάλο δημόσιο ντεμπούτο του blockchain, ήταν εξαιρετικά σύντομο, χωρίς να επεξηγεί τη χρησιμότητας της τεχνολογίας ή πώς θα βελτιώσει τα πράγματα στην καθημερινή ζωή των χρηστών».


Latest News

Το mega deal της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Formula 1
Η τολμηρή κίνηση του Σερ Τζιμ Ράτκλιφ και η πιθανή πρόσληψη του μηχανικού της Mercedes F1, Μίκαελ Σανσόνι

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ