Η ΜΥTILINEOS συμβάλλει εμπράκτως στο 2ο Παγκόσμιο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, το 2021 η Εταιρεία διασφάλισε την πρόσβαση 4.000 παιδιών και εφήβων από ευπαθείς κοινωνικές ομάδες σε επαρκή τροφή υψηλής θρεπτικής αξίας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας
Για τρίτη συνεχή σχολική χρονιά, η MYTILINEOS συμμετείχε ενεργά στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΤΡΟΦΗ» του Ινστιτούτου Prolepsis, προσφέροντας καθημερινά και κατά τη διάρκεια όλου του σχολικού έτους, δωρεάν θρεπτικά γεύματα, προωθώντας παράλληλα υγιεινές διατροφικές συνήθειες σε 225 μαθητές 7 σχολείων στην Αττική και στη Βοιωτία. Το Πρόγραμμα προσαρμόστηκε άμεσα στις ιδιαίτερες συνθήκες και απαιτήσεις της πανδημίας, με στόχο να συνεχιστεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά η διάθεση τροφίμων σε όλα τα σχολεία και να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών, αλλά και της κοινότητας. Στην προσπάθεια αυτή και κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολείων, παραδίδονταν στο σύνολο των μαθητών ειδικά σχεδιασμένα πακέτα τροφίμων καλύπτοντας τις διατροφικές τους ανάγκες μέσω ενός πλήρους και υγιεινού πρωινού.
Διανομή γευμάτων
Η Εταιρεία εξασφάλισε τη διανομή συνολικά 18.509 υγιεινών γευμάτων αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα σίτισης και ενισχύοντας τις σωστές διατροφικές επιλογές των παιδιών. Τα αποτελέσματα της ποσοτικής αλλά και ποιοτικής ανάλυσης μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος καταδεικνύουν ότι μέσω της καθημερινής σίτισης των μαθητών μειώνονται τα φαινόμενα επισιτιστικής ανασφάλειας και πείνας, προάγεται η σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών και βελτιώνονται οι διατροφικές τους συνήθειες. Επιπρόσθετα, ο μέσος δείκτης επισιτιστικής ανασφάλειας μειώθηκε σημαντικά κατά 23,3% ενώ το 73,3% των μαθητών σταμάτησε να βιώνει σοβαρή πείνα κατά τη λήξη του προγράμματος.
Επιπλέον, η MYTILINEOS το 2021 εγκαινίασε τη συνεργασία της με το Ίδρυμα για την καταπολέμηση της πείνας & της σπατάλης «Τράπεζα Τροφίμων» υλοποιώντας το πρόγραμμα «Emergency Food Fund – for kids», καλύπτοντας ανάγκες 25 συσσιτίων και ιδρυμάτων της Αττικής για την στήριξη παιδιών (α) πολύτεκνων οικογενειών, (β) παιδιών που ζουν σε ιδρύματα και (γ) παιδιά με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ).
Ανάγκες
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι διατροφικές ανάγκες ευπαθών κοινωνικών ομάδων αυξήθηκαν, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη συμμετοχής στο πρόγραμμα προσφέροντας ποσότητες τροφίμων σε είδη που χρειάζονται περισσότερο, για ένα έτος. Συνολικά διανεμήθηκαν 61.338 ποτήρια γάλα και δημητριακά σε 3.784 παιδιά εκ των οποίων 149 ζουν σε 6 ιδρύματα και 1.448 είναι παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Στόχος της Εταιρείας είναι να επεκτείνει τις συνεργασίες της και το 2022 συμβάλλοντας ακόμα περισσότερο στην εξάλειψη της πείνας και στη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας παιδιών ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Ήδη από το 2018 έως σήμερα η εταιρεία εξασφάλισε μέσω του προγράμματος «ΔΙΑΤΡΟΦΗ» τη διανομή 77.804 σχολικών υγιεινών γευμάτων σε 768 παιδιά 21 νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων και γυμνασίων. Στο πλαίσιο αυτό, θα συνεχίσει την προσφορά της με επιπλέον 26.000 γεύματα καλύπτοντας τις ανάγκες 218 μαθητών 6 επιλεγμένων σχολείων με ποσοστό επισιτιστικής ανασφάλειας >70%, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει εκ νέου 25 συσσίτια/ιδρύματα προσφέροντας ποσότητες τροφίμων σε είδη που χρειάζονται περισσότερο, εξυπηρετώντας ανάγκες περισσότερων παιδιών.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις