Ο αριθμός των πλοίων που αναχωρούν από τα ρωσικά λιμάνια έχει μειωθεί κατά 35% σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την εισβολή στην Ουκρανία, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Lloyd’s List Intelligence.

Τις τρεις εβδομάδες πριν από την 24η Φεβρουαρίου, την ημέρα που ξεκίνησε η ρωσική εισβολή, τα δεδομένα δείχνουν ότι 885 πλοία συνολικά αναχώρησαν από τα ρωσικά λιμάνια. Τα πλοία αυτά ήταν πολύ μεγαλύτερα από τα 579 πλοία που αναχώρησαν από ρωσικά λιμάνια τις τρεις εβδομάδες πριν την 16η Μαρτίου.

Όπως διευκρινίζει Lloyd’s List Intelligence η έρευνα αφορά πλοία άνω των 10.000 dwt.

Οι εξαγωγές σιτηρών και άνθρακα επηρεάσθηκαν περισσότερο καθώς σε μία εβδομάδα που έληξε στις 16 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν 21 αναχωρήσεις πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου από ρωσικά λιμάνια, αριθμός μειωμένος κατά 72% σε σύγκριση με 75 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αναχώρησαν την εβδομάδα πριν από την εισβολή. Η Νότια Κορέα παραμένει βασικός εμπορικός εταίρος και είναι ο κορυφαίος προορισμός για τα εξερχόμενα πλοία που πλέουν από τη Ρωσία, μετά την εισβολή. Ακολουθούν η Ολλανδία, η Τουρκία και η Φινλανδία.

Από τα 579 πλοία που αναχώρησαν από τα ρωσικά λιμάνια, τα 77 κατέπλευσαν στη Νότια Κορέα. Επίσης η Ολλανδία παραμένει ο κορυφαίος προορισμός για τις ρωσικές εξαγωγές αργού και πετρελαϊκών προϊόντων. Συνολικά, οι αναχωρήσεις από ρωσικά λιμάνια δεξαμενόπλοιων αργού και προϊόντων είναι 56% χαμηλότερες σε σύγκριση με την περίοδο πριν την εισβολή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης