
Την ελπίδα ότι «ο κλάδος της κρουαζιέρας τη φετινή τουριστική περίοδο δεν θα επηρεαστεί σε σοβαρό τουλάχιστον βαθμό από τα γεγονότα στην Ουκρανία», εξέφρασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, Γιώργος Κουμπενάς, κατά τη σημερινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση της Ένωσης.
Ο κ. Κουμπενάς είπε ο κλάδος της κρουαζιέρας το 2021, έκανε την επανεκκίνησή του σε μικρό βαθμό λόγω της πανδημίας του COVID – 19. Ευχήθηκε η κίνηση στον κλάδο να ομαλοποιηθεί προκειμένου να επανέλθει η δραστηριότητα στον τομέα των νέων ναυπηγήσεων που έχει για καιρό ανασταλεί.
Οι παρεμβάσεις
Τόνισε επίσης, ότι η Ένωση με τα μέλη της, έκαναν όλες τις επιβαλλόμενες ενέργειες την περίοδο της πανδημίας, με συνεχείς παρεμβάσεις προς την Κεντρική Διοίκηση και όλους τους αρμόδιους παράγοντες για το θέμα, προκειμένου να υπάρξουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις, προς διευκόλυνση της κίνησης των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων – τουριστών. Επίσης τόνισε ότι υπήρχε καθημερινή συνεργασία με τις τοπικές Αρχές των λιμένων με τη συνδρομή και των τοπικών πρακτόρων. Στη διάρκεια της τακτικής συνέλευσης, ενημερώθηκαν τα μέλη της ΕΕΚΦΝ επί των πεπραγμένων του έτους 2021, ενώ παρουσιάστηκε η έκθεση της εξελεγκτικής επιτροπής για την οικονομική διαχείριση του 2021.
Επίσης εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2022, ενώ εξελέγη τριμελής εξελεγκτική επιτροπή για τον έλεγχο της διαχείρισης του 2022.
Τα στοιχεία
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, το 2021 ο συνολικός αριθμός αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια ανήλθε στις 1957 και ο αριθμός επιβατών στους 1.316.662. Η αύξηση στις αφίξεις σε σχέση με το 2020 ανέρχεται σε ποσοστό 732% και στους επιβάτες σε 1750%.
Στον αριθμό κρουαζιερόπλοιων, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Σαντορίνη, το Κατάκολο και το Ηράκλειο.
Στον αριθμό επιβατών προηγούνται η Κέρκυρα, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Ρόδος, το Κατάκολο, το Ηράκλειο και η Σαντορίνη.


Latest News

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης

ΕΤΑΔ: Στρατηγικό deal με την D-Marin για την Μαρίνα Ζέας
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της ΕΤΑΔ για την πώληση της συμμετοχής της στην μαρίνα Ζέας - Τι αλλάζει στο μίσθωμα

Παγκόσμιος κανονισμός για ένα πρότυπο καυσίμου
Διαφωνίες στην πρόταση για έναν καθολικό «φόρο» στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου