
Την ελπίδα ότι «ο κλάδος της κρουαζιέρας τη φετινή τουριστική περίοδο δεν θα επηρεαστεί σε σοβαρό τουλάχιστον βαθμό από τα γεγονότα στην Ουκρανία», εξέφρασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, Γιώργος Κουμπενάς, κατά τη σημερινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση της Ένωσης.
Ο κ. Κουμπενάς είπε ο κλάδος της κρουαζιέρας το 2021, έκανε την επανεκκίνησή του σε μικρό βαθμό λόγω της πανδημίας του COVID – 19. Ευχήθηκε η κίνηση στον κλάδο να ομαλοποιηθεί προκειμένου να επανέλθει η δραστηριότητα στον τομέα των νέων ναυπηγήσεων που έχει για καιρό ανασταλεί.
Οι παρεμβάσεις
Τόνισε επίσης, ότι η Ένωση με τα μέλη της, έκαναν όλες τις επιβαλλόμενες ενέργειες την περίοδο της πανδημίας, με συνεχείς παρεμβάσεις προς την Κεντρική Διοίκηση και όλους τους αρμόδιους παράγοντες για το θέμα, προκειμένου να υπάρξουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις, προς διευκόλυνση της κίνησης των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων – τουριστών. Επίσης τόνισε ότι υπήρχε καθημερινή συνεργασία με τις τοπικές Αρχές των λιμένων με τη συνδρομή και των τοπικών πρακτόρων. Στη διάρκεια της τακτικής συνέλευσης, ενημερώθηκαν τα μέλη της ΕΕΚΦΝ επί των πεπραγμένων του έτους 2021, ενώ παρουσιάστηκε η έκθεση της εξελεγκτικής επιτροπής για την οικονομική διαχείριση του 2021.
Επίσης εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2022, ενώ εξελέγη τριμελής εξελεγκτική επιτροπή για τον έλεγχο της διαχείρισης του 2022.
Τα στοιχεία
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, το 2021 ο συνολικός αριθμός αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια ανήλθε στις 1957 και ο αριθμός επιβατών στους 1.316.662. Η αύξηση στις αφίξεις σε σχέση με το 2020 ανέρχεται σε ποσοστό 732% και στους επιβάτες σε 1750%.
Στον αριθμό κρουαζιερόπλοιων, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Σαντορίνη, το Κατάκολο και το Ηράκλειο.
Στον αριθμό επιβατών προηγούνται η Κέρκυρα, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Ρόδος, το Κατάκολο, το Ηράκλειο και η Σαντορίνη.


Latest News

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Στους πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες