Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) προειδοποίησε την Boeing Co ότι ενδέχεται να μην λάβει πιστοποίηση για μια μεγαλύτερη έκδοση του 737 MAX πριν από μια βασική προθεσμία ασφαλείας που έχει ορίσει το Κογκρέσο, δήλωσε πηγή στο Reuters.
Ο Ίαν Γουόν, εν ενεργεία διευθυντής του γραφείου αεροπορικής ασφάλειας της FAA που επιβλέπει την Boeing, ζήτησε από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων με επιστολή της 21ης Μαρτίου να παράσχει ένα «ώριμο πρόγραμμα πιστοποίησης», σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει την επιστολή. Ο Γουόν αναζήτησε επίσης ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο τόσο για το 737 MAX 10 όσο και για το 777-9.
Και τα δύο σχέδια αεροσκαφών βρίσκονται υπό ανάπτυξη και απαιτείται πιστοποίησή τους για να μπορέσουν να τεθούν σε υπηρεσία.
«Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα ωριμότητα του προγράμματος Boeing Model 737-10, η FAA ανησυχεί ότι δεν θα επληρωθούν οι όροι της της οδηγίας» του Κογκρέσου το 2020, έγραψε ο Γουόν, όπως σημείωσε η πηγή.
Η επιστολή του Γουόν αναφερόταν στον νόμο του 2020, που είναι γνωστός και ως «Νόμος για την Πιστοποίηση, την Ασφάλεια και την Υπευθυνότητα των Αεροσκαφών», ο οποίος αναμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο η FAA πιστοποιεί νέα αεροπλάνα. Ο νόμος ορίζει προθεσμία ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2022 για την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις προειδοποιήσεις στο πιλοτήριο.
Μόνο το Κογκρέσο μπορεί να παρατείνει την προθεσμία εάν η FAA δεν πιστοποιήσει το 737 MAX 10 πριν από το τέλος του έτους.
Οι φόβοι της Boeing
Η Boeing από τη μεριά της προειδοποιεί ότι μια τέτοια εξέλιξη ίσως έχει αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας και την παραγωγή εάν το αεροσκάφος δεν εγκριθεί, όπως σημείωσε το Reuters την περασμένη εβδομάδα.
Το 737 MAX 10 είναι μακρύτερο από τα προηγούμενα αεροσκάφη στενής ατράκτου 737 MAX. Το 777-9, ένα αεροσκάφος ευρείας ατράκτου, είναι η αρχική έκδοση ενός ενημερωμένου σχεδίου 777 γνωστό ως 777X.
Τον Μάιο του 2021, η FAA ενημέρωσε την Boeing ότι δεν θα πιστοποιούσε το 777X μέχρι τα μέσα έως τα τέλη του 2023.
Ο Γουόν προειδοποίησε ότι υπάρχει χρονική υπέρβαση των προγραμμάτων πιστοποίησης των 737 MAX 10 και 777-9 και πως «δεν αντικατοπτρίζουν πλέον τις δραστηριότητες του προγράμματος».
Latest News
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» του 2024 η Ελλάδα
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα