Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) προειδοποίησε την Boeing Co ότι ενδέχεται να μην λάβει πιστοποίηση για μια μεγαλύτερη έκδοση του 737 MAX πριν από μια βασική προθεσμία ασφαλείας που έχει ορίσει το Κογκρέσο, δήλωσε πηγή στο Reuters.
Ο Ίαν Γουόν, εν ενεργεία διευθυντής του γραφείου αεροπορικής ασφάλειας της FAA που επιβλέπει την Boeing, ζήτησε από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων με επιστολή της 21ης Μαρτίου να παράσχει ένα «ώριμο πρόγραμμα πιστοποίησης», σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει την επιστολή. Ο Γουόν αναζήτησε επίσης ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο τόσο για το 737 MAX 10 όσο και για το 777-9.
Και τα δύο σχέδια αεροσκαφών βρίσκονται υπό ανάπτυξη και απαιτείται πιστοποίησή τους για να μπορέσουν να τεθούν σε υπηρεσία.
«Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα ωριμότητα του προγράμματος Boeing Model 737-10, η FAA ανησυχεί ότι δεν θα επληρωθούν οι όροι της της οδηγίας» του Κογκρέσου το 2020, έγραψε ο Γουόν, όπως σημείωσε η πηγή.
Η επιστολή του Γουόν αναφερόταν στον νόμο του 2020, που είναι γνωστός και ως «Νόμος για την Πιστοποίηση, την Ασφάλεια και την Υπευθυνότητα των Αεροσκαφών», ο οποίος αναμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο η FAA πιστοποιεί νέα αεροπλάνα. Ο νόμος ορίζει προθεσμία ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2022 για την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις προειδοποιήσεις στο πιλοτήριο.
Μόνο το Κογκρέσο μπορεί να παρατείνει την προθεσμία εάν η FAA δεν πιστοποιήσει το 737 MAX 10 πριν από το τέλος του έτους.
Οι φόβοι της Boeing
Η Boeing από τη μεριά της προειδοποιεί ότι μια τέτοια εξέλιξη ίσως έχει αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας και την παραγωγή εάν το αεροσκάφος δεν εγκριθεί, όπως σημείωσε το Reuters την περασμένη εβδομάδα.
Το 737 MAX 10 είναι μακρύτερο από τα προηγούμενα αεροσκάφη στενής ατράκτου 737 MAX. Το 777-9, ένα αεροσκάφος ευρείας ατράκτου, είναι η αρχική έκδοση ενός ενημερωμένου σχεδίου 777 γνωστό ως 777X.
Τον Μάιο του 2021, η FAA ενημέρωσε την Boeing ότι δεν θα πιστοποιούσε το 777X μέχρι τα μέσα έως τα τέλη του 2023.
Ο Γουόν προειδοποίησε ότι υπάρχει χρονική υπέρβαση των προγραμμάτων πιστοποίησης των 737 MAX 10 και 777-9 και πως «δεν αντικατοπτρίζουν πλέον τις δραστηριότητες του προγράμματος».
Latest News
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως
Γιατί οι πισίνες των ξενοδοχείων στην Ισπανία έγιναν πεδίο… μάχης
Οι πισίνες των ξενοδοχείων είναι το πιο πρόσφατο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ισπανία στη μάχη της με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
Ποια μοντέλα της Adidas γίνονται ανάρπαστα και εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών υπολογίζει ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν σε περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ έναντι προηγούμενου στόχου 500 εκατομμυρίων ευρώ,
Ποια χώρα της Ευρώπης έχει 2% πληθωρισμό -Γιατί δεν επιταχύνει τη μείωση των επιτοκίων
Η οικονομία των 300 δισ. δολαρίων της Τσεχικής Δημοκρατίας ανακάμπτει από δύο χρόνια στασιμότητας
Η Wall Street ρίχνει δισεκατομμύρια σε κινεζικές εταιρείες
Το αποκαλύπτει έκθεση του Κογκρέσου
Ο Μπάϊντεν δηλώνει σε εργαζομένους ότι διαφωνεί με την εξαγορά της U.S. Steel
Στο μικροσκόπιο της ισχυρής Επιτροπής για τις ξένες επενδύσεις η συμφωνία
Πώς η Ρωσία παρακάμπτει τις κυρώσεις - Κατασκευάζει νέους εμπορικούς δρόμους στην Ασία
Τα ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά δίκτυα μέσω Ιράν και ένα θαλάσσιο πέρασμα της Αρκτικής θα μπορούσαν να δώσουν νέες διεξόδους στη Μόσχα