Οι καθυστερήσεις στη φόρτωση και εκφόρτωση των πλοίων, φαινόμενα που εντάθηκαν στη διάρκεια του 2021 και εξακολουθούν να ταλαιπωρούν την εφοδιαστική αλυσίδα δεν οφείλονται μόνο στην αυξημένη ζήτηση, ή στην ύπαρξη περισσότερων φορτίων από άλλες χρόνιες.

Μια από τις αιτίες είναι και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα λιμάνια, εκτιμά πρόσφατη μελέτη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Πολλά λιμάνια ειδικά από τα μέσα του 2021, παρουσιάζουν μεγαλύτερους χρόνους αναμονής παρά την διαχείριση λιγότερων φορτίων σε σύγκριση με την εποχή προ πανδημίας.

Ως εκ τούτου η αναβάθμιση των υποδομών είναι πιθανότατα απαραίτητη, αλλά όχι επαρκής προϋπόθεση για την οικοδόμηση ανθεκτικότητας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης όπου άλλοι παράγοντες όπως οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού μπορεί επίσης να είναι ουσιαστικοί αναφέρει το ΔΝΤ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Λιμάνια
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα