
Την δική του ναυτιλιακή εταιρεία που ονομάζεται Tailwind Shipping Lines, δημιούργησε ο γερμανικός κολοσσός λιανικού εμπορίου Lidl.
Ο όμιλος Lidl προχωρεί στην ίδρυση ναυτιλιακής εταιρείας για να ξεπεράσει τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα και το υψηλό κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Lidl έχει υποβάλει αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office) για χρήση της επωνυμίας «Tailwind» για σκοπούς που περιλαμβάνουν τη μεταφορά φορτηγών πλοίων, την παράδοση αγαθών και την αποστολή εμπορευμάτων. Σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία τα δικά της πλοία μέχρι τα μέσα του έτους, σύμφωνα με πηγές των γερμανικών μέσων ενημέρωσης.
Υπενθυμίζεται ότι στο παρελθόν βιομηχανίες αλλά και εμπορικές επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει στην απευθείας ναύλωση πλοίων προκειμένου να ξεπεράσουν τις δυσλειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Επίσης πρόσφατα η κινεζική εταιρεία κατασκευών επίπλων Loctek παρήγγειλε για δική του χρήση ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu έναντι 32,6 εκατομμύρια δολάρια από την Huanghai Shipbuilding.
Παλαιότερα εταιρίες όπως η Ikea, η Walmart, η Costco, η Home Depot, η Starbucks αλλά και η Coca-Cola, είχαν ναυλώσει απευθείας πλοία, μέχρι και bulk carriers για να μεταφέρουν τα προϊόντα τους.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών