Ένα ποσοστό της τάξης του 12% κατά μέσο όρο μεταξύ των επιχειρήσεων της ΕΕ αναφέρει ότι τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας στάθηκαν αφορμή προκειμένου να ξεκινήσουν ή να εντείνουν τις προσπάθειές τους για πωλήσεις αγαθών ή υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η ευρωπαϊκή στατιστική αρχή Eurostat, σύμφωνα με τα οποία το 2020, μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, το υψηλότερο ποσοστό των επιχειρήσεων που ξεκίνησαν ή αύξησαν τις προσπάθειες να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο λόγω της πανδημίας καταγράφηκε στη Μάλτα (32%), στην Κύπρο (23%) και σην Πορτογαλία (21%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν στη Γερμανία (5%), στην Πολωνία (6%) και στη Σλοβενία ​​(7%).

Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το ποσοστό των επιχειρήσεων που λόγω της πανδημίας δημιούργησαν στο διαδίκτυο ένα νέο κανάλι πωλήσεων ή αύξησαν τις προσπάθειές τους να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές πωλήσεις το 2020 σε μεγάλο βαθμό εξαρτήθηκε από το είδος της οικονομικής δραστηριότητας της επιχείρησης.

Το υψηλότερο ποσοστό καταγράφηκε σε δραστηριότητες που σχετίζονται με καταλύματα (25%), ενώ το χαμηλότερο μεταξύ επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των κατασκευών (3%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως