
Επενδύοντας σταθερά στη γαλλική αγορά η Aegean θα προσφέρει το φετινό καλοκαίρι 1 εκατ. θέσεις μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, πετώντας από 10 γαλλικές πόλεις προς 7 δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. Χωρητικότητα που είναι κατά 10% αυξημένη συγκριτικά με το 2019. Έχοντας ξεκινήσει το ταξίδι της στη Γαλλία πριν 20 χρόνια, η ελληνική εταιρεία έχει μεταφέρει μέχρι σήμερα 10 εκατ. ταξιδιώτες.
Αφετηρία για το εικοσαετές ταξίδι στάθηκε η συνεργασία που ξεκίνησε ο ελληνικός αερομεταφορέας το 2002 με την TUI France, θυγατρική του ευρωπαϊκού ταξιδιωτικού ομίλου στη Γαλλία.
Τότε, η Aegean πετούσε ακόμα με 16 αεροσκάφη, αριθμός που σήμερα έχει τετραπλασιαστεί, ενώ η επιβατική κίνηση είναι έξι φορές μεγαλύτερη. Η σύμπραξη των δύο εταιρειών έχει εισφέρει τα προηγούμενα 20 χρόνια 3 εκατ. επισκέπτες στη χώρα μας, ποσοστό δηλαδή 30% όσων έχει διακινήσει η Aegean μέσα σε αυτό το διάστημα.
Τα εικοστά γενέθλια γιόρτασαν, ανανεώνοντας τη συνεργασία τους, σε μια πανηγυρική εκδήλωση, την περασμένη Παρασκευή στον Μαραθώνα, ο γενικός διευθυντής της TUI France, κ. Dirk Van Holsbeke και ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, κ. Δημήτρης Γερογιάννης, μαζί με συνεργάτες και εργαζόμενους των δύο εταιρειών.
Στην κορυφή των προορισμών για την TUI France το 2022
Για το φετινό καλοκαίρι, η Ελλάδα αποτελεί τον κορυφαίο προορισμό για τις καλοκαιρινές κρατήσεις της TUI France, που στοχεύει να φέρει 100.000 τουρίστες στη χώρας μας. Μάλιστα, έχει σπάσει ταμεία στις προκρατήσεις για το 2022, κατακτώντας την πρώτη θέση. Παράλληλα, η χώρα μας καταγράφει τριψήφια αύξηση στις κρατήσεις σε σύγκριση με το περσινό καλοκαίρι. Οι προορισμοί που προτιμούν περισσότερο οι Γάλλοι τουρίστες είναι η Αθήνα, η Κρήτη, η Κως, η Ρόδος και η Κέρκυρα.
Όπως σημείωσε ο κ. Van Holsbeke, η Aegean αντιπροσωπεύει ποσοστό 41% των διαθέσιμων θέσεων της TUI France στη χώρα μας. Πρόκειται μάλιστα για έναν από τους τρεις κορυφαίους αερομεταφορείς – συνεργάτες του εκτενούς προγράμματος της γαλλικής ταξιδιωτικής εταιρείας, προσφέροντας 24 δρομολόγια από 12 αεροδρόμια αναχώρησης και 7 προορισμούς σε: Αθήνα, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Ρόδο, Καλαμάτα, Κω, Λάρνακα, καθώς και σε 15 Club Marmara και Lookéa – τα brands μέσω των οποίων δραστηριοποιείται ο Όμιλος στη χώρα μας.
1 εκατ. διαθέσιμες θέσεις μεταξύ Ελλάδας – Γαλλίας
Για μια μακροχρόνια συνεργασία που διατηρεί τη δυναμική της, παραμένει φρέσκια και, ως εκ τούτου, πετυχαίνει να βελτιώνει διαρκώς την εξυπηρέτηση των πελατών, έκανε λόγο ο κ. Γερογιάννης, εστιάζοντας στις κοινές αξίες και την πελατοκεντρική κουλτούρα που μοιράζεται η Aegean με την TUI France. «Η αποφασιστικότητα και η δέσμευση να προσφέρουμε στους επιβάτες μας την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών και μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία ήταν από την αρχή της συνεργασίας μας ο συνδετικός κρίκος», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στην έναρξη της συνεργασίας τους, το 2002, πραγματοποιούνταν από την Aegean σχεδόν 10 δρομολόγια στη Γαλλία, μεταφέροντας μόνο μερικές χιλιάδες επιβάτες. Έγινε όμως το εφαλτήριο, ώστε σήμερα η ελληνική αεροπορική εταιρεία, που επενδύει σταθερά στη γαλλική αγορά, να πραγματοποιεί ως και 95 απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις εβδομαδιαίως από 10 γαλλικές πόλεις (Μπορντό, Βρέστη, Ντοβίλ, Λιλ, Λυών, Μασσαλία, Νάντη, Νίκαια, Παρίσι, Τουλούζη) σε 7 ελληνικούς προορισμούς (Αθήνα, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Καλαμάτα, Μύκονο, Ρόδο, Θεσσαλονίκη).
Έτσι, για το φετινό καλοκαίρι, η Aegean θα προσφέρει 10% μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σύγκριση με το 2019, που αθροίζει συνολικά 1 εκατ. διαθέσιμες θέσεις. Μάλιστα, η εταιρεία θα εγκαταστήσει ένα αεροσκάφος της στο αεροδρόμιο Charles De Gaulle του Παρισιού.


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι