«Η αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε πολλές εταιρείες και για περισσότερους προορισμούς για φέτος σε σχέση με το 2019 στέλνουν πολύ θετικά μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού» τόνισε ο αρμόδιος υπουργός Βασίλης Κικίλιας στον ρ/σ «Παραπολιτικά», υπογραμμίζοντας ότι «η σκληρή δουλειά που έχει γίνει, η προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η οποία φέτος ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ, και η ανάδειξη νέων προορισμών σε όλη την χώρα αποτελούν στρατηγικές κινήσεις για το 2022».

Ο υπουργός Τουρισμού ανέφερε ως χαρακτηριστικά παραδείγματα από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας τις εταιρείες Jet2 και easyjet, οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε σχέση με το 2019, από την αγορά της Γερμανίας την TUI που προσδοκά να φέρει περίπου 3 εκατ. επισκέπτες, ενώ η Ελλάδα αποτελεί Νο1 προορισμό για τη γαλλική αγορά.

Η αγορά των ΗΠΑ

Επισήμανε τη σημασία της αγοράς των ΗΠΑ καθώς οι απευθείας πτήσεις των αμερικανικών αερογραμμών ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ (7 Μαρτίου) και θα μεταφέρουν στην Ελλάδα περίπου 470.000 ταξιδιώτες.

«Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αναβαθμίζεται διαρκώς, η χώρα μας κερδίζει το στοίχημα της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τουρίστες» είπε ο κ. Κικίλιας, σημειώνοντας πως αυτό είναι έργο του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων κρίσεων διαμόρφωσε ένα ολικό rebranding της χώρας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott