Κατά 16,8% αυξήθηκε ο τζίρος στο λιανεμπόριο τον Φεβρουάριο 2022 σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ). Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2022 ο τζίρος αυξήθηκε κατά 3,1%.

Παράλληλα, ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Φεβρουάριο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021, παρουσίασε αύξηση 10,8% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022 αύξηση 2,1%.

Ακόμη, ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Φεβρουάριο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022 παρουσίασε αύξηση 2,4%.

Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά τον μήνα Φεβρουάριο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022, παρουσίασε αύξηση 1,5%.

Τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης στον τζίρο τους σε ετήσια βάση κατέγραψαν τα καταστήματα ειδών ένδυσης – υπόδησης, κατά 47,3%, τα καταστήματα εμπορίας λαυσίμων και λιπαντικών αυτοκινήτων κατά 33,6%, και τα καταστήματα επίπλων, ηλεκτρικών ειθδών και οικιακού εξοπλισμού κατά 22%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΛΤΟΝ: Στα 176 εκατ. οι πωλήσεις του ομίλου το 2023
Επιχειρήσεις |

ΕΛΤΟΝ: Στα 176 εκατ. οι πωλήσεις του ομίλου το 2023

Το κρίσιμο εμπορικό μέγεθος που αφορά στις ποσότητες/όγκους των προϊόντων που διακινήθηκαν, η χρήση 2023 σε σχέση με τη χρήση 2022 εμφανίζει οριακή πτώση 3,3% σε επίπεδο Εταιρείας & αύξηση 3,4% σε επίπεδο Ομίλου.