
Την εξαγορά του Προμηθευτικού και Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Περιορισμένης Ευθύνης Καταναλωτών Κρήτης («ΣΥΝ.ΚΑ ΚΡΗΤΗΣ») από την «Διαμαντής Μασούτης ΑΕ-Σούπερ Μάρκετ», ενέκρινε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Όπως αναφέρεται αναλυτικά στην ανακοίνωση: Η Επιτροπή Ανταγωνισμού, την 10/5/2022, ενέκρινε ομόφωνα, με την υπ’ αριθ. 776/2022 απόφασή της, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 Ν. 3959/2011, την από 4/3/2022 γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά στην απόκτηση από την ΜΑΣΟΥΤΗΣ του αποκλειστικού και κοινού, κατά περίπτωση, ελέγχου επί του κλάδου χονδρικού και λιανικού εμπορίου ειδών σούπερ μάρκετ του ΣΥΝ.ΚΑ ΚΡΗΤΗΣ, που απαρτίζεται, μεταξύ άλλων, από καταστήματα λιανικής και χονδρικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, συμμετοχές σε επιχειρήσεις, συμβατικές σχέσεις, ακίνητα και άλλα περιουσιακά στοιχεία. Επίσης, η ΜΑΣΟΥΤΗΣ θα αποκτήσει κοινό έλεγχο με τον ΣΥΝ.ΚΑ ΚΡΗΤΗΣ σε δύο ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς τοπικής εμβέλειας στην Κρήτη.
Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε ότι η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά τις αγορές λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ (αγορά διανομής), την αγορά εφοδιασμού, την αγορά χονδρικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, την αγορά της τηλεόρασης ενημερωτικών μέσων και την αγορά ραδιοφώνου μη ενημερωτικών μέσων δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.
Ειδικότερα, στην αγορά λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ σε επίπεδο διανομής, η Επιτροπή προχώρησε στην εξέταση του νομού Χανίων, και των νήσων Χίου, Κέρκυρας, Θήρας και Νάξου υπολογίζοντας τα μερίδια αγοράς σε τοπικό επίπεδο, σε ακτίνα 10 λεπτά με το αυτοκίνητο για τις αστικές περιοχές και έως 30 λεπτά με το αυτοκίνητο για τις ημιαστικές, προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες ανταγωνισμού από την πλευρά του καταναλωτή σε τοπικό επίπεδο.
Στη σχετική αξιολόγηση ελήφθησαν υπόψιν το συνολικό μερίδιο αγοράς της νέας οντότητας, η επαύξηση του μεριδίου της εξαγοράζουσας, τα μερίδια των κυριότερων ανταγωνιστών καθώς και το γεγονός ότι στις σχετικές αγορές δραστηριοποιούνται και τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και επομένως υπάρχει διαφαινόμενη ποικιλία επιχειρηματικών μοντέλων λιανικής (π.χ. cash & carry), τα οποία δύνανται να εξυπηρετούν τις διάφορες ανάγκες των καταναλωτών.


Latest News

ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται προσωρινά επιδόματα αλλά προσιτές τιμές ενέργειας
Με ανακοίνωσή της, η ΓΣΕΒΕΕ καλεί την Πολιτεία να υιοθετήσει πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ