Οι χρήστες του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες θα περάσουν περισσότερο χρόνο με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φέτος από ό,τι οι χρήστες του YouTube στην ανταγωνιστική πλατφόρμα.
Αυτή η διαφορά θα είναι μόλις ένα κλάσμα του λεπτού, αλλά θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια, συμπεραίνει σε ανάλυσή του ο Business Insider.
Σύμφωνα με την εν λόγω ανάλυση, ο χρόνος που αφιερώνεται στην κύλιση μέσω του TikTok αυξάνεται ταχύτατα και η εφαρμογή είναι ήδη διαβόητη επειδή προσελκύει νέους χρήστες. Το 2020, η πλατφόρμα ξεπέρασε τα Facebook και Instagram, με τους χρήστες να ξοδεύουν 38,6 λεπτά στο TikTok, 4 λεπτά περισσότερα από τα 34,6 λεπτά του Facebook.
Τα στοιχεία που συγκεντρώνει η πλατφόρμα eMarketer του Business Insider δείχνουν ότι επόμενος στόχος είναι να ξεπεράσει το YouTube. Ήδη η εφαρμογή που ανήκει στην κινεζική ByteDance καθιέρωσε τα βίντεο διάρκειας 3 λεπτών πέρυσι, ενώ λίγους μήνες αργότερα ήρθε και η δυνατότητα δημιουργίας και προβολής βίντεο διάρκειας 5 λεπτών.
Τον Φεβρουάριο που μας πέρασε έγινε ένα σαφές βήμα προς το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας με την εισαγωγή βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, δηλαδή μία λειτουργία ευθέως ανταγωνιστική απέναντι στο YouTube.
H Generation Z
Πάνω από το 40% της Generation Z, δηλαδή των ατόμων που γεννήθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 μέχρι τη δεκαετία του 2010, φαίνεται να ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες την ημέρα στο TikTok. Αν και ο αριθμός ακούγεται ιδιαίτερα υψηλός, περίπου το ίδιο ποσοστό στις ίδιες ηλικιακές ομάδες ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες με το YouTube, πράγμα που σημαίνει ότι ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς ένα πρόβλημα που αφορά το TikTok.
Αντιγραφή του TikTok από άλλες πλατφόρμες
Το TikTok αντιγράφει τους ανταγωνιστές του δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας βίντεο όλο και μεγαλύτερης διάρκειας. Το ίδιο όμως ισχύει και με τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Το Instagram και το YouTube προσπαθώντας να ανταγωνιστούν την πλατφόρμα στο πεδίο που πραγματικά κυριαρχεί, δηλαδή στα πολύ μικρής διάρκειας βίντεο, καθιερώνουν ανάλογες λειτουργίες. Τα Reels (για το Instagram) και τα Shorts (για το YouTube).
Συγχρόνως, φαίνεται ότι το TikTok δημιουργεί ανταγωνισμό και με άλλες πλατφόρμες, όπως το Twitter με την εισαγωγή μιας λειτουργίας Repost, το Snapchat και το Instagram με Stories και το Twitch με λογισμικό ζωντανής ροής για επιτραπέζιους υπολογιστές.
Το μέλλον
Αν και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην πλατφόρμα θα είναι φέτος κορυφαίος, τα έσοδα από διαφημίσεις του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα ξεπεράσουν ακόμα το κυρίαρχο YouTube. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Business Insider κάτι τέτοιο ενδεχομένως να συμβεί το 2024, όταν το TikTok θα έχει έσοδα από διαφημίσεις 11,01 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας τα 10,71 δισ. δολάρια του YouTube.
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
«Βλέπει» τα 2 τρισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της Google - «Μοιράζει» κέρδη ο Pichai
Ράλι στην τιμή της μετοχής του τεχνολογικού κολοσσού μετά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου
Απατεώνες κλέβουν Toncoins από χρήστες του Telegram - Η μέθοδος που χρησιμοποιούν
Θύματα από κάθε γωνιά του κόσμου έχουν στοχοποιηθεί από τους απατεώνες
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»