Οι χρήστες του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες θα περάσουν περισσότερο χρόνο με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φέτος από ό,τι οι χρήστες του YouTube στην ανταγωνιστική πλατφόρμα.
Αυτή η διαφορά θα είναι μόλις ένα κλάσμα του λεπτού, αλλά θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια, συμπεραίνει σε ανάλυσή του ο Business Insider.
Σύμφωνα με την εν λόγω ανάλυση, ο χρόνος που αφιερώνεται στην κύλιση μέσω του TikTok αυξάνεται ταχύτατα και η εφαρμογή είναι ήδη διαβόητη επειδή προσελκύει νέους χρήστες. Το 2020, η πλατφόρμα ξεπέρασε τα Facebook και Instagram, με τους χρήστες να ξοδεύουν 38,6 λεπτά στο TikTok, 4 λεπτά περισσότερα από τα 34,6 λεπτά του Facebook.
Τα στοιχεία που συγκεντρώνει η πλατφόρμα eMarketer του Business Insider δείχνουν ότι επόμενος στόχος είναι να ξεπεράσει το YouTube. Ήδη η εφαρμογή που ανήκει στην κινεζική ByteDance καθιέρωσε τα βίντεο διάρκειας 3 λεπτών πέρυσι, ενώ λίγους μήνες αργότερα ήρθε και η δυνατότητα δημιουργίας και προβολής βίντεο διάρκειας 5 λεπτών.
Τον Φεβρουάριο που μας πέρασε έγινε ένα σαφές βήμα προς το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας με την εισαγωγή βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, δηλαδή μία λειτουργία ευθέως ανταγωνιστική απέναντι στο YouTube.
H Generation Z
Πάνω από το 40% της Generation Z, δηλαδή των ατόμων που γεννήθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 μέχρι τη δεκαετία του 2010, φαίνεται να ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες την ημέρα στο TikTok. Αν και ο αριθμός ακούγεται ιδιαίτερα υψηλός, περίπου το ίδιο ποσοστό στις ίδιες ηλικιακές ομάδες ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες με το YouTube, πράγμα που σημαίνει ότι ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς ένα πρόβλημα που αφορά το TikTok.
Αντιγραφή του TikTok από άλλες πλατφόρμες
Το TikTok αντιγράφει τους ανταγωνιστές του δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας βίντεο όλο και μεγαλύτερης διάρκειας. Το ίδιο όμως ισχύει και με τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Το Instagram και το YouTube προσπαθώντας να ανταγωνιστούν την πλατφόρμα στο πεδίο που πραγματικά κυριαρχεί, δηλαδή στα πολύ μικρής διάρκειας βίντεο, καθιερώνουν ανάλογες λειτουργίες. Τα Reels (για το Instagram) και τα Shorts (για το YouTube).
Συγχρόνως, φαίνεται ότι το TikTok δημιουργεί ανταγωνισμό και με άλλες πλατφόρμες, όπως το Twitter με την εισαγωγή μιας λειτουργίας Repost, το Snapchat και το Instagram με Stories και το Twitch με λογισμικό ζωντανής ροής για επιτραπέζιους υπολογιστές.
Το μέλλον
Αν και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην πλατφόρμα θα είναι φέτος κορυφαίος, τα έσοδα από διαφημίσεις του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα ξεπεράσουν ακόμα το κυρίαρχο YouTube. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Business Insider κάτι τέτοιο ενδεχομένως να συμβεί το 2024, όταν το TikTok θα έχει έσοδα από διαφημίσεις 11,01 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας τα 10,71 δισ. δολάρια του YouTube.
Latest News
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης
Η Κίνα σφίγγει τον κλοιό στο κυβερνοέγκλημα του χρηματοπιστωτικού τομέα
Η Υπηρεσία Κυβερνοχώρου δεσμεύτηκε για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης της ηλεκτρονικής απάτης στην Κίνα
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη