H Campari σχεδιάζει να ανοίξει πολλά εμβληματικά μπαρ για τα αλκοολούχα ποτά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη και πέραν αυτής για να συμβάλλει στην αξιοποίηση της ιταλικής κουλτούρας του απεριτίφ, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλός της.

Ο όμιλος ποτών την περασμένη εβδομάδα ανέφερε υψηλότερες πωλήσεις τους πρώτους τρεις μήνες του έτους χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση για τα Aperol και Campari bitters, καθώς τα μπαρ και τα εστιατόρια άνοιξαν ξανά στην Ευρώπη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Campari, Bob Kunze-Concewitz, υπογράμμισε ότι ακόμα κι αν τα ποτά του ομίλου πουλήθηκαν καλά για οικιακή κατανάλωση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το σερβίρισμα ενός καλοφτιαγμένου κοκτέιλ παραμένει ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσεις νέους πελάτες

«Όταν πρόκειται για απεριτίφ, η μαγεία γίνεται στα μπαρ, ανακατεύοντας», είπε σε μια συνάντηση με μια μικρή ομάδα δημοσιογράφων.

«Τα επόμενα πέντε χρόνια θα θέλαμε να έχουμε τα Camparino (μπαρ) στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, τη Σιγκαπούρη», είπε, χωρίς ωστόσο να ανακοινώσει το ύψος αυτής της σχεδιαζόμενης επένδυσης. Τα μπαρ αυτά θα λειτουργήσουν στα πρότυπα του εμβληματικού πλέον Camparino στο Μιλάνο.

Η Campari αντιμετωπίζει περισσότερο ανταγωνισμό μετά την κυκλοφορία ενός νέου κοκτέιλ Spritz στην Ιταλία την Πέμπτη από την Moet Hennessy της LVMH.

Το Chandon Garden Spritz, μια premium έτοιμη προς κατανάλωση εκδοχή του απεριτίφ που στοιχηματίζει στην ελκυστικότητα των φυσικών συστατικών του και στη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, παρουσιάστηκε στη Γαλλία και τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης πέρυσι και τώρα προσγειώνεται στην Ιταλία, την Ισπανία και τη Βρετανία και την Ασία.

Παρά τον ανταγωνισμό στα απεριτίφ, η Campari και η Moet συνήψαν μια συμμαχία για να αναπτύξουν μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για κρασί και οινοπνευματώδη ποτά πέρυσι γύρω από την διαδικτυακή εταιρεία κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της Ιταλίας Tannico, η οποία θα πουλήσει και τις δύο εκδόσεις του Spritz.

Το Camparino στο Μιλάνο

Ο ιταλικός όμιλος αγόρασε το μπαρ Camparino στην κεντρική πλατεία του Μιλάνου για 5,6 εκατομμύρια ευρώ το 2018 και δαπάνησε άλλα 6,5 εκατομμύρια ευρώ για να εξαλείψει το χρέος που συσσωρεύτηκε από το κατάστημα και να το αναβαθμίσει.

Το 2020 η Campari πλήρωσε 4,2 εκατομμύρια ευρώ για να εξασφαλίσει έναν χώρο στη Βενετία όπου τον επόμενο χρόνο άνοιξε το Terrazza (Terrace) Aperol

«Πέρυσι ανοίξαμε το πρώτο Terrazza Aperol στη Βενετία… και αυτό θα γίνει franchisee. Η ιδέα είναι να έχουμε 50-100 (βεράντες) στον κόσμο», είπε ο Kunze-Concewitz, χωρίς να δώσει ακριβές χρονικό πλαίσιο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή