Τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση η οποία άγγιξε το 20,6%. Η μείωση του όγκου των πωλήσεων οφείλεται στα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκίνητων αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην προμήθεια των ημιαγωγών αλλά και άλλων απαραίτητων εξαρτημάτων όπως τα καλώδια τα οποία σε μεγάλο βαθμό παράγονται στην Ουκρανία.

Όπως έγραψε ο ΟΤ, οι βασικές αιτίες εντοπίζονται στα προβλήματα σε επίπεδο εφοδιαστικών αλυσίδων και την έλλειψη μικροεπεξεργαστών (chips). Μάλιστα, οι ειδικοί θεωρούν ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι εκατέρωθεν κυρώσεις ΕΕ και Ρωσίας ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό – μαζί, βεβαίως, με τα προβλήματα που προκαλεί το lockdown στην παραγωγική διαδικασία στην Κίνα.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα, ο Απρίλιος του 2020 ήταν ο χειρότερος από τότε που έχουν αρχίσει να τηρούνται τα σχετικά αρχεία, πριν από 32 χρόνια – με εξαίρεση, φυσικά, τον αντίστοιχο μήνα του 2020, στην πρώτη κορύφωση της πανδημίας και των αυστηρών περιοριστικών μέτρων.

Κατά τη διάρκεια του Απριλίου, οι μεγάλες αγορές συνέβαλαν στην αρνητική απόδοση της περιοχής: Ιταλία (-33,0%), Γαλλία (-22,6%), Γερμανία (-21,5%) και Ισπανία (-12,1%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 14,4% σε ολόκληρη την ΕΕ, φτάνοντας συνολικά τις 2.930.366 μονάδες. Η σημαντική μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο παρέσυρε περαιτέρω τη σωρευτική απόδοση. Μεταξύ των βασικών αγορών της ΕΕ, η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-26,5%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-18,6%), την Ισπανία (-11,8%) και τη Γερμανία (-9,0%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως