Τη βεβαιότητα ότι η Volkswagen θα ξεπεράσει την Tesla σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι το 2025, εξέφρασε ο CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Χέρμπερτ Ντις.
Πιο αναλυτικά, ο Ντις, μιλώντας σε εκπομπή του CNBC, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, δήλωσε ότι η σταδιακή αντιμετώπιση των προβλημάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας θα βοηθήσει τον κολοσσό γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να λάβει τα πρωτεία στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Οι στόχοι της Volkswagen
Όπως εξήγησε: «Η Tesla κατέχει, σήμερα, ηγετική θέση σε ό,τι αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παράλληλα, το γεγονός ότι παράγει τα περισσότερα ψηφιακά αυτοκίνητα στην αγορά τής προσδίδει ορισμένα πλεονεκτήματα. Εμείς, ωστόσο, θέτουμε ως στόχο να την ξεπεράσουμε σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι το 2025».
Παρά το γεγονός ότι η Tesla κατάφερε να επιδείξει καλά αποτελέσματα και υψηλές αποδόσεις, με ένα αξιόπιστο επιχειρηματικό μοντέλο, ο ίδιος εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι, με τις κατάλληλες ενέργειες, η Volkswagen θα καταφέρει να επιτύχει τον στόχο της.
Τέλος στις ελλείψεις ημιαγωγών;
Σημαντική πρόκληση για την εκπλήρωση των στόχων της εταιρείας θα αποτελέσουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά, π.χ. μπαταρίες, τα οποία κρίνονται υψίστης σημασίας για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει ο Ντις, υπάρχουν θετικές ενδείξεις σχετικά με την προμήθεια ημιαγωγών, ενώ από το δεύτερο ήμισυ του έτους αναμένεται η αγορά να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Τέλος, στο ερώτημα εάν θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα με τις ελλείψεις ημιαγωγών, ο Ντις απάντησε ότι τα εν λόγω προβλήματα, ενδεχομένως, να μην αντιμετωπιστούν πλήρως, αλλά η κατάσταση θα βελτιωθεί σημαντικά, με τις εφοδιαστικές αλυσίδες να «μπαίνουν ξανά σε τάξη».
Latest News
Ανατροπή σκηνικού στη Μ. Ανατολή - Τι φέρνει το χτύπημα του Ισραήλ στο Ιράν
Τι προβλέπουν οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης για το μέλλον των πολεμικών συγκρούσεων στην Μ. Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στη διεθνή οικονομία
Χτύπημα σε Ισραήλ από S&P - Γιατί του «έκοψε» βαθμίδα
Ο οίκος αξιολόγησης προβλέπει ότι το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης του Ισραήλ θα διευρυνθεί στο 8% του ΑΕΠ το 2024
Στον κάλαθο των αχρήστων το «σπάσιμο» της PwC - Το σχέδιο του νέου αφεντικού
Η φορολογία είναι ένα γιγάντιο brand και πιστεύω ακράδαντα ότι ποτέ δεν διασπάς μια επωνυμία που έχει ουσιαστική αξία, δηλώνει ο Paul Griggs
Μια «τέλεια καταιγίδα» για τη Γαλλία και τον Εμανουέλ Μακρόν
Ο Γάλλος πρόεδρος αντιμέτωπος με οικονομική λαίλαπα, μια επαπειλούμενη πρόταση μομφής, το φάσμα των πρόωρων βουλευτικών εκλογών και της πολιτικής «ομηρίας»
Το παιχνίδι των πωλήσεων - Βίοι αντίθετοι για Louis Vuitton-Dior και Gucci
Aν ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο παλεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις, τότε ο αγώνας θα είναι ακόμη πιο έντονος για το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης βιομηχανίας
Πώς η ΕΚΤ δυσκολεύει την αποχώρηση της Raiffeisen από τη Ρωσία
Η τράπεζα μείωσε το ρωσικό χαρτοφυλάκιο δανείων, αλλά τα κέρδη και ο αριθμός των εργαζομένων έχουν αυξηθεί
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως