Τη βεβαιότητα ότι η Volkswagen θα ξεπεράσει την Tesla σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι το 2025, εξέφρασε ο CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Χέρμπερτ Ντις.
Πιο αναλυτικά, ο Ντις, μιλώντας σε εκπομπή του CNBC, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, δήλωσε ότι η σταδιακή αντιμετώπιση των προβλημάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας θα βοηθήσει τον κολοσσό γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να λάβει τα πρωτεία στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Οι στόχοι της Volkswagen
Όπως εξήγησε: «Η Tesla κατέχει, σήμερα, ηγετική θέση σε ό,τι αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παράλληλα, το γεγονός ότι παράγει τα περισσότερα ψηφιακά αυτοκίνητα στην αγορά τής προσδίδει ορισμένα πλεονεκτήματα. Εμείς, ωστόσο, θέτουμε ως στόχο να την ξεπεράσουμε σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι το 2025».
Παρά το γεγονός ότι η Tesla κατάφερε να επιδείξει καλά αποτελέσματα και υψηλές αποδόσεις, με ένα αξιόπιστο επιχειρηματικό μοντέλο, ο ίδιος εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι, με τις κατάλληλες ενέργειες, η Volkswagen θα καταφέρει να επιτύχει τον στόχο της.
Τέλος στις ελλείψεις ημιαγωγών;
Σημαντική πρόκληση για την εκπλήρωση των στόχων της εταιρείας θα αποτελέσουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά, π.χ. μπαταρίες, τα οποία κρίνονται υψίστης σημασίας για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει ο Ντις, υπάρχουν θετικές ενδείξεις σχετικά με την προμήθεια ημιαγωγών, ενώ από το δεύτερο ήμισυ του έτους αναμένεται η αγορά να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Τέλος, στο ερώτημα εάν θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα με τις ελλείψεις ημιαγωγών, ο Ντις απάντησε ότι τα εν λόγω προβλήματα, ενδεχομένως, να μην αντιμετωπιστούν πλήρως, αλλά η κατάσταση θα βελτιωθεί σημαντικά, με τις εφοδιαστικές αλυσίδες να «μπαίνουν ξανά σε τάξη».
Latest News
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα
Βρετανία: H Ριβς μιλά για επανεκκίνηση των σχέσεων με την ΕΕ
Επαγγελματιες απο διάφορους τομείς στη Βρετανία ελπίζουν ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης θα οδηγήσει σε καλύτερες συνθήκες το εμπόριο με την ΕΕ
Τραμπ: Εξετάζει την ιδιωτικοποίηση του αμερικανικού Ταχυδρομείου
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post
Βιομηχανική παραγωγή: Σταθερή στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο - Αύξηση 0,3% στην ΕΕ
Σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο του 2024 η βιομηχανική παραγωγή παρέμεινε σταθερή στη ζώνη του ευρώ
Ιταλία: Πρέπει να αποτελέσει βασικό μέρος των σχεδίων της Stellantis
Η Ρώμη ελπίζει να διορθώσει τις τεταμένες σχέσεις της με την Stellantis