
Η Salesforce, εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), πραγματοποίησε το συνέδριο «Salesforce Live: Athens», στο οποίο παρουσιάστηκαν οι λύσεις τεχνολογίας και νέφους (cloud) της εταιρείας.
Tα στελέχη της Salesforce αναγνώρισαν τη σημασία της Ελλάδας λέγοντας πως θα συνεχιστούν οι επενδύσεις σε συνεργάτες και πανεπιστήμια, με στόχο την επιστροφή ταλαντούχων στελεχών στη χώρα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την επαναφορά των νέων που έχουν αποσυνδεθεί από την αγορά εργασίας.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην Ελλάδα, η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην υποστήριξη πελατών και συνεργατών, καθώς η προοπτική να γίνει ένας από τους βασικούς παράγοντες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις και στην πολιτεία να ανακάμψουν και να οικοδομήσουν μια νέα ανθεκτική και βιώσιμη οικονομία και κοινωνία, αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία.
Η Ελλάδα κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων
«Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων», δήλωσε ο Robin Fisher, Αντιπρόεδρος της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «γι’ αυτό τον σκοπό συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και εταίρους, παρέχοντας παράλληλα το Trailhead, τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της Salesforce, η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις».
Η υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη
Η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές με την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση του IDC, η Salesforce αναμένεται να συμβάλλει στη δημιουργία 9,3 εκατ. νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρισ. δολαρίων σε νέα επιχειρηματικά έσοδα έως το 2026, ενώ το ελληνικό οικοσύστημα πελατών και συνεργατών της Salesforce αναμένεται να δημιουργήσει 6.300 νέες θέσεις εργασίας και σχεδόν 1.9 δισ. δολάρια σε κύκλο εργασιών μέχρι το 2026.
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce, το οποίο περιλαμβάνει εταιρείες και οργανισμούς όπως οι Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, Intasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, Qivos, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems, αποτελεί ένα κόμβο γεμάτο από ευκαιρίες, ανταλλαγή γνώσης και επιτυχίες σε αυτόν τον, καινούριο, ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, πελάτες της Salesforce μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες το όραμα και την εμπειρία τους, καθώς και το πώς κατόρθωσαν να ξεπεράσουν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Salesforce, Customer 360.
Πλατφόρμα Customer 360
Το Customer 360, το οποίο θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει την εργασία από οπουδήποτε στον κόσμο. Με εφαρμογές όπως το Slack, το οποίο συνδέει πελάτες, συνεργάτες και φιλικά bot, και με άλλες επιχειρηματικές λύσεις, επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, τα ταξίδια, τις μεταφορές και άλλες επαγγελματικές υπηρεσίες.
Το Customer 360 υποστηρίζεται από τον πυλώνα Einstein, μία πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης η οποία δίνει δεδομένα – στατιστικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και 151 δισεκατομμύρια προβλέψεις την ημέρα, που βοηθούν τις εταιρείες να παρέχουν προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους και, φυσικά, να έχουν ταχύτερη απόδοση της επένδυσης.
Το συνδρομητικό μοντέλο της εταιρείας επιτρέπει σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους -μικρότερες ή μεγαλύτερες- να χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις αιχμής, όπως το cloud, την κινητή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη φωνητική και Τεχνητή Νοημοσύνη για να συνδέονται με τους πελάτες τους σε έναν τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας τις έξυπνες και εξατομικευμένες εμπειρίες που αναμένουν οι πελάτες, τοποθετώντας τους τελευταίους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων κάθε επιχείρησης. Με αυτόματες ενημερώσεις/ νέες κυκλοφορίες τρείς (3) φορές τον χρόνο, οι πελάτες της Salesforce έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις, οι οποίες προσαρμόζονται στις ανάγκες τους.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες