
Ο γεωργικός σύνδεσμος Coldiretti, ο οποίος παρακολουθεί την κατανάλωση ντόπιων προϊόντων και την αύξηση των πωλήσεων, θεωρεί ότι φέτος η Ιταλία μπορεί να φιλοξενήσει -και πάλι- τουλάχιστνο 33 εκατομμύρια ξένους τουρίστες, όπως είχε συμβεί το 2019.
Πέρυσι, λόγω κορωνοϊού, από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο οι αφίξεις από το εξωτερικό μειώθηκαν κατά 55%. Σε μια δύσκολη περίοδο, με ορατό τον κίνδυνο οικονομικής ύφεσης, η ιταλική οικονομία μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά, δηλαδή, με συνολικό τζίρο σαράντα δισεκατομμυρίων ευρώ. Όπως γράφει ο Tύπος, στην ανοδική αυτή πορεία των αφίξεων συμβάλλει και το ότι από αύριο, δεν θα είναι αναγκαίο να επιδεικνύει, κανείς, πράσινη κάρτα εμβολιασμένου, για την είσοδο στην χώρα.
Οι λεγόμενες πόλεις της τέχνης (από την Ρώμη μέχρι την Νάπολη και την Βενετία) έχουν ήδη γεμίσει με ξένους επισκέπτες ενώ και στα γνωστότερα θέρετρα, όπως της Σαρδηνίας και της Απουλίας, οι εστιάτορες και ξενοδόχοι, ξανάρχισαν να χαμογελούν.
Σε αναζήτηση 350.000 εργαζομένων
Παράλληλα, σύμφωνα με το πανεπιστήμιο Cattolica, σε έρευνα που έγινε σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία Αγγλία και Γερμανία, οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι ο πρώτος ευρωπαϊκός προορισμός που θα επέλεγαν, είναι η Ιταλία, με συνολικό ποσοστό 60%.
Υπάρχει, βέβαια, το πρόβλημα των αυξήσεων: οι ενώσεις καταναλωτών έκαναν γνωστό ότι στις διάφορες παραλίες, κυμαίνονται από 5% μέχρι και 18%. Αλλά γίνονται πιο αισθητές στους ακριβότερους προορισμούς. Σε αρκετά θέρετρα κοντά στην Ρώμη, μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα βρίσκει, κανείς, ομπρέλα και ξαπλώστρα με 12 ευρώ.
Και στην Ιταλία, τέλος, καταγράφεται έλλειψη εργαζομένων στον τουριστικό τομέα. Χρειάζονται άμεσα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, 350.000 επιπλέον εργαζόμενοι. Η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι θα αναζητήσει προσωρινή λύση, με «πράσινο φως» στην άφιξη εργασιακού δυναμικού από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πηγή: DW


Latest News

Aυξήθηκαν οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα τον Φεβρουάριο
Ιδιαίτερη αύξηση παρουσίασαν οι αφίξεις και διανυκτερεύσεις αλλοδαπών, με ποσοστά 3,8% και 4,9% αντίστοιχα
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου