Μια πραγματική ιστορία είναι το story της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών.
Πρωταγωνιστής, ο Όττο! Και όχι δεν μιλάμε για τον Όττο Ρεχάγκελ που με τη βοήθεια του, το καλοκαίρι του 2004 η Ελλάδα μάγεψε την Ευρώπη και κατέκτησε το Ευρωπαϊκό.
Τώρα, με άλλον Όττο, πρωταγωνιστή στη διαφημιστική καμπάνια θα… σηκώσει το τρόπαιο του τουρισμού στα ύψη.
Όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμός, Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA «o Όττο ήρθε στην Ελλάδα πριν 20 χρόνια και έγινε μόνιμος κάτοικος»
Η εκπομπή παρουσίασε το νέο σποτ του ΕΟΤ, μια πραγματική ιστορία με πρωταγωνιστή έναν Αυστριακό που επισκέφθηκε την Ελλάδα και δεν έφυγε ποτέ!
«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Πού εστιάζει η καμπάνια
Μέσα από την καμπάνια παρουσιάζεται η πιο γοητευτική πλευρά της ζωής στις μεγάλες πόλεις, αυτή που κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα σαββατοκύριακο. Οι πρωταγωνιστές ξυπνούν σε μια ηλιόλουστη πόλη κι έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους για να γνωρίσουν τις ομορφιές της: μουσεία, περίπατοι, βόλτες στην παραλία, καφές στα υπαίθρια καφέ, νόστιμο φαγητό, τέχνες, shopping, συναντήσεις και γνωριμίες, διασκέδαση, ένα σαββατοκύριακο που τα έχει όλα.
Ένα υπέροχο weekend γεμάτο ξεχωριστές δραστηριότητες, τόσο μοναδικά ελληνικό, που σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του όνομα. Το greekend* είναι μια υπέροχη εμπειρία να ζήσει κανείς και να γνωρίσει τις πιο όμορφες πλευρές της πόλης. Ένα σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά από τις δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα. «Make your weekend a greekend*» λέει χαρακτηριστικά ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού σποτ.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια το ΕΟΤ θα έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως το η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.
Στόχος της νέας καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept greekend* και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.
Latest News
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς
Eνοικιαζόμενο, κάμπινγκ ή ξενοδοχείο; Πού επιλέγουν να μείνουν οι τουρίστες στην Ελλάδα
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Η Βαρκελώνη... κατεβάζει τους τουρίστες από τα λεωφορεία
Οι κάτοικοι στα κάγκελα με τον υπερτουρισμό
Ποια «επώνυμα» ξενοδοχεία βγαίνουν στο σφυρί
Ο ξενοδοχειακός μπαξές των πλειστηριασμών εκτείνεται από τη μια άκρη της Ελλάδας έως την άλλη
Πάσχα: Πόσο κοστίζουν τα ταξίδια στους δημοφιλείς προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό
Στις κορυφαίες προτιμήσεις εντός της χώρας βρίσκονται μεταξύ άλλων η Σαντορίνη και η Κέρκυρα
Με θετικούς οιωνούς άνοιξε η αυλαία στον τουρισμό: Άγγιξαν το 1,5 εκατ. οι αφίξεις
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το ξεκίνημα του ελληνικού τουρισμό στη νέα χρονιά
Bookings Soar with Retreats in Greece’s Top Easter Destinations
A week ahead of the Orthodox Easter's Holy Week, accommodation reservations and prices are surging in the country's most famous Easter destinations
Αύξηση των τελών για τους τουρίστες ζητά ο Δούκας - Γιατί η Αθήνα δεν κερδίζει από τον τουρισμό
Υπολογίζεται ότι η Αθήνα το 2023 υποδέχθηκε 6,5-7 εκατομμύρια τουρίστες.
Ξεπερνούν το 90% οι πληρότητες για το Πάσχα - Ποιοι προορισμοί κρατούν τα ηνία
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα ξεκινήσουν τις διακοπές από την Πρωτομαγιά, που είναι τη Μεγάλη Τετάρτη