Κατά 8,4% αναμένεται να διευρυνθεί η πίτα της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς το 2022, παρά τις συνεχιζόμενες γεωπολιτικές εξελίξεις και τον φόβο για οικονομική ύφεση.
Σύμφωνα με το διαφημιστικό πρακτορείο GroupM, της WPP PLC, στα νούμερα δεν έχει συνυπολογιστεί η πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ, η οποία βαίνει προς τα 13 δισ. δολάρια έσοδα, έναντι 12 δισ. δολαρίων το 2020.
Η διαφημιστική αγορά, η οποία συνήθως κινείται παράλληλα προς την κατάσταση των οικονομιών, φαίνεται να βρίσκει τους ρυθμούς της μετά τα υψηλά του 2021 όταν πήρε ώθηση από την ισχυρή οικονομική ανάκαμψη και την αύξηση της κατανάλωσης.
Από πού θα προέλθει
Η ανάπτυξη του κλάδου το 2022 αναμένεται ότι θα προέλθει και από την αύξηση της πίτας νέων μικρών επιχειρήσεων, διαφημιστικές «νέας οικονομίας» που χρηματοδοτούνται από επιχειρηματικά κεφάλαια που αναζητούν ανάπτυξη και κινεζικές εταιρείες που κάνουν διαφημιστική προώθηση στο εξωτερικό.
Από την άλλη πλευρά, η αναμενόμενη επιβράδυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι αυξήσεις των επιτοκίων θα αποτελέσουν τροχοπέδη για την ανάπτυξη, επισημαίνεται η έκθεση.
Επιμέρους κατηγορίες
Ακόμη, προβλέπεται ότι τα έσοδα από διαφημίσεις για καθαρά ψηφιακές πλατφόρμες θα αυξηθούν κατά 11,5% το 2022, από 32% αύξηση το 2021.
Η ψηφιακή διαφήμιση σε αυτές τις πλατφόρμες θα αντιπροσωπεύει το 67% των συνολικών εσόδων του κλάδου φέτος, εξαιρουμένης της πολιτικής διαφήμισης στις ΗΠΑ.
Η τηλεοπτική διαφήμιση αναμένεται να αυξηθεί κατά 4,4% το 2022, ενισχυμένη από υπηρεσίες ροής που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όπως η Paramount Global και η Fox.
Όμως, η ανάπτυξη της τηλεοπτικής διαφήμισης σε γενικές γραμμές αναμένεται να αντιστραφεί τα επόμενα πέντε χρόνια. Για πολλούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ, το YouTube θα μοιάζει «ολοένα και περισσότερο ως υποκατάστατο της τηλεόρασης», σύμφωνα με την έκθεση.
Latest News
Πώς η American Express προσελκύει νεότερους καταναλωτές
Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σκουέρι ανέφερε πώς η εταιρεία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες Millenials και Generation Z
Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του
«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση
Η Ανατολική Ευρώπη ξεπερνά το «Μεσογειακό Κλαμπ» σε βιοτικό επίπεδο
Η βελτίωση αυτή υλοποιεί επί τις ουσίας τις «υποσχέσεις» για ευημερία που δόθηκαν στα έθνη που έγιναν μέλη της ΕΕ από το 2004
Eρντογάν: Αναστολή εμπορικών σχέσεων με το Ισραήλ μέχρι να δεχθεί εκεχειρία στη Γάζα
«Θα παρακολουθούμε τις συνέπειες του μέτρου που λάβαμε σε συνεργασία με τους κύκλους των επιχειρηματιών μας», τόνισε
Tesla vs Tesla: Η δικαστική διαμάχη του Μασκ στην Ινδία
Η δίκη για την υπόθεση του εμπορικού σήματος αναμένεται να συνεχιστεί στις 22 Μαΐου
Γιατί η Ιαπωνία προσανατολίζεται σε νομισματική σύσφιγξη
«Όταν υπάρχει υπερβολική κίνηση, μπορεί να είναι απαραίτητο να εξομαλυνθεί», ανέφερε ο Shunichi Suzuki
Πώς η Wall Street διόγκωσε τη στεγαστική κρίση - Να πάρουν σπίτια από τις εισηγμένες προσπαθούν οι νομοθέτες
Οι νομοθέτες λένε ότι οι επενδυτές που άρπαξαν εκατοντάδες χιλιάδες σπίτια αυξάνουν τις τιμές των κατοικιών
Τα επτά πρόσωπα που κρατούν στα χέρια τις παγκόσμιες προμήθειες χαλκού
Στα 310 δις δολάρια ο τζίρος του μετάλλου που αναμένεται να φτάσει τα 505 δις δολ το 2033
Υπέβαλε πρόταση 26 δισ.δολαρίων για την Paramount η Sony
Η προσφορά των Sony Pictures και Apollo ύψους 26 δισ. δολαρίων είναι ένας συνδυασμός μετρητών και ανάληψης χρέους.
Σφίγγει το ζωνάρι η Γερμανία - Έρχεται τσεκούρι σε επιδόματα
Δύσκολες διαβουλεύσεις απειλούν να βάλουν νέες φωτιές στον κυβερνητικό συνασπισμό