Σε εγχώριες λύσεις για την ασφάλιση των πλοίων της στρέφεται η ρωσική ναυτιλία, προκειμένου να «ξεφύγει» από τις κυρώσεις της Δύσης και να διατηρήσει λειτουργικούς τους στόλους εν μέσω του συνεχιζόμενου πολέμου με την Ουκρανία.
Συγκεκριμένα, η κρατική Sovcomflot έχει ασφαλίσει όλα τα πλοία της σε ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες με την εν λόγω κάλυψη ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανόνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μετά την απόσυρση της κάλυψης από τις δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες.
Οι δυτικές ασφαλιστές εταιρείες σταμάτησαν την ασφαλιστική κάλυψη του μεγαλύτερου ναυτιλιακού ομίλου της Ρωσίας όταν η Sovcomflot επλήγη από κυρώσεις μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Πηγές της εταιρείας ανέφεραν ότι η κρατικά ελεγχόμενη Ρωσική Εθνική Αντασφαλιστική Εταιρεία (RNRC) είχε γίνει ο κύριος αντασφαλιστής των ρωσικών πλοίων, συμπεριλαμβανομένου του στόλου της Sovcomflot.
«Τεχνικά, ικανοποιούμε όλες τις απαιτήσεις του διεθνούς εμπορίου», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος Ιγκόρ Τονκοβιντόφ και πρόσθεσε πως «επί του παρόντος, ο στόλος της εταιρείας είναι σχεδόν πλήρως απασχολημένος στη μεταφορά υδρογονανθράκων, τα φορτία παραδίδονται σε διάφορα μέρη του κόσμου”.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Sovcomflot είναι βασικός αποστολέας ρωσικών φορτίων πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δυτικές πηγές ανέφεραν ότι η ρωσική ασφαλιστική κάλυψη θα είναι πιθανότατα αρκετή για να συνεχίσουν να πλέουν σε όλον τον κόσμο τα ρωσικά πλοία.
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης