Στην τεράστια απήχηση που έχει ο Χάρι Στάιλς, όχι μόνο ως διεθνές ίνδαλμα της ποπ μουσικής, αλλά και για τις στυλιστικές του επιλογές, ποντάρει ο ιταλικός οίκος Gucci. Έτσι, σήμερα ανακοίνωσε την δημιουργία μιας κολεξιόν μόδας με την υπογραφή του 28χρονου τραγουδιστή και τραγουδοποιού, σε συνεργασία με τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε.

Η εταιρεία είχε ήδη «χτίσει» μια σημαντική σχέση με τον Βρετανό τραγουδιστή, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε καμπάνιες του ιταλικού οίκου και φορά πολύ συχνά ρούχα και αξεσουάρ Gucci, στις δημόσιες εμφανίσεις και στις συναυλίες του. Όμως αποφάσισαν να πάνε την συνεργασία τους ένα βήμα πιο πέρα με την πλήρη συλλογή 28 κομματιών που θα φέρει την ονομασία «HA HA HA», μια ανάλαφρη αναφορά από τα αρχικά του ονόματος του Χάρι και του Αλεσάντρο.

Η κολεξιόν, που θα μπει στα μαγαζιά της φίρμας τον Οκτώβριο, θα έχει ως έμπνευση τη δεκαετία του ’70.

«Μοιραζόμασταν εδώ και καιρό εικόνες από εκκεντρικές φυσιογνωμίες εκείνης της εποχής» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο οποίος αποκάλυψε μάλιστα πως η ιδέα δεν είναι τωρινή και πως μαζί έχουν αρχίσει να εργάζονται πάνω σε διάφορα σχέδια εδώ και ένα χρόνο. Oι δύο τους, άλλωστε, ισχυρίζονται πλέον πως πέρα από συνεργάτες είναι και φίλοι.

Αλλαγή στρατηγικής 

Η δρομολόγηση της κολεξιόν με τον Στάιλς σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την επιχειρηματική στρατηγική της Gucci, που εντάσσεται στον πολυσχιδή γαλλικό κολοσσό Kering (ιδιοκτησίας της οικογένειας Πινό), στον οποίο ανήκουν επίσης φίρμες όπως η Balenciaga, η Bottega Veneta, η Alexander McQueen and η Yves Saint Laurent.

Σε παρουσίαση της προς επενδυτές, στις αρχές του μηνός, η Kering είχε ξεδιπλώσει τα σχέδια της για την επέκταση της ιταλικής φίρμας, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων από τα 9,73 δισ. ευρώ στα 15 δισ. ευρώ ετησίως. Για να το πετύχει αυτό θα στοχεύσει ειδικά στο πιο νεανικό καταναλωτικό κοινό, στους millennials (κατηγορία από 26 έως 41 ετών) και στο νεότερο κομμάτι της γενιάς Z (από 42 έως 57 ετών).

Ήδη υπό την διεύθυνση του Μικέλε, η Gucci έκανε μια σαφή στροφή προς το πιο νεανικό κοινό, όπως με την συνεργασία που έκανε με την Adidas. Τα πρώτα σπορ κομμάτια της συνεργασίας Adidas x Gucci εμφανίστηκαν στις βιτρίνες αυτό το μήνα και το κοινό έκανε ουρές σε αρκετά από τα μαγαζιά του οίκου.

Τον ίδιο στόχο έχει και η συνεργασία με τον Χάρι Στάιλς, δεδομένης της τεράστιας απήχησης και αναγνωρισιμότητας του Βρετανού τραγουδιστή και ενίοτε ηθοποιού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Συνεργασία KPMG και Microsoft στις φορολογικές και χρηματοοικονομικές λειτουργίες
Executive |

Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για φορολογικές και χρηματοοικονομικές λειτουργίες

Το KPMG Digital Gateway, που στηρίζεται στο Microsoft Azure, παρέχει σε πραγματικό χρόνο σφαιρική εικόνα των φορολογικών και χρηματοοικονομικών δεδομένων για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων