Το GLAMI, προχωρώντας στην εξαγορά του Stileo, του πιο επιτυχημένου Ιταλικού fashion aggregator, δημιουργεί μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μόδας στην Ευρώπη! Με παρουσία σε 14 ευρωπαϊκές αγορές, το GLAMI και το Stileo, με περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα, δημιουργούν περισσότερες από 500.000 παραγγελίες μηνιαία στα συνεργαζόμενα eshop, φιλοδοξώντας να αυξήσουν αυτόν τον αριθμό, στο ένα εκατομμύριο.
Το GLAMI ξεκίνησε το 2013 στην Τσεχία ως μία μηχανή αναζήτησης μόδας, η οποία με το πέρασμα του χρόνου κατάφερε να συνδεθεί με περισσότερα από 3.200 ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας σε 13 χώρες. Χάρη στη συνεχή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της για έξυπνη κατηγοριοποίηση και στιλιστικές επιλογές προσαρμοσμένες σε κάθε χρήστη, το GLAMI διευκολύνει σημαντικά στην αναζήτηση αλλά και την αγορά νέων προϊόντων μόδας. Σημειώνοντας σχεδόν 40 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα, δίνει στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα και περισσότερa από 25 χιλιάδες brands.
Η «Μέκκα» της μόδας
To Stileo ιδρύθηκε το 2014 με ένα παρόμοιο όραμα – να συγκεντρώσει και να οργανώσει όλες τις προσφορές fashion προϊόντων στη διεθνή «Μέκκα της Μόδας», την Ιταλία. Η εταιρεία διατηρεί την έδρα της στην Πολωνία και αυτή τη στιγμή απασχολεί μια ομάδα 30 επαγγελματιών, από το κομμάτι του business development έως το μάρκετινγκ. Συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους online προορισμούς μόδας στην Ιταλία με 7 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, οι οποίοι μπορούν να ανακαλύψουν προϊόντα από περισσότερα από 220 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Μεταξύ των πιο σημαντικών συνεργατών του είναι τα Amazon, Farfetch, Escarpe, Luisaviaroma, Mec Shopping και Maxi Sport.
Ο Tomáš Hodboď, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του GLAMI, δήλωσε: «Ορισμένες Τσέχικες εταιρείες σε αυτό το στάδιο αναζητούν επενδυτές, αντί να επενδύσουν. Είμαι υπερήφανος που το GLAMI βαδίζει στην αντίθετη κατεύθυνση, εκείνη της ανάπτυξης μέσω εξαγορών. Μέσα από την εξαγορά του Stileo, θα συνδυάσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο ομάδων κάτω από μια εταιρεία με περισσότερους από 130 υπαλλήλους. Δημιουργούμε μια ισχυρή ομάδα τεχνολογίας που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο Ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, θα επιτρέψει μεγαλύτερη οικονομία κλίμακας, ακόμη βαθύτερη ανταλλαγή γνώσης και πολύ ισχυρότερη διαπραγματευτική ισχύ με διαφημιστές και συνεργάτες».
«Η εξαγορά του Stileo μας φέρνει σε επαφή με μία ιδιαίτερα έμπειρη ομάδα με σπουδαία γνώση της ιταλικής αγοράς, την οποία και θα συνεχίσει να αναπτύσσει ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, δίνει στα συνεργαζόμενα eshop μας πρόσβαση στην ελκυστική ιταλική αγορά. Μέσα στο επόμενο διάστημα το Stileo θα ενσωματωθεί στην τεχνολογική μας πλατφόρμα με στόχο να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο την ανάπτυξή του. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το βήμα, το οποίο είναι σύμφωνο με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας – να δημιουργήσουμε την καλύτερη και πιο καταξιωμένη online πλατφόρμα αναζήτησης μόδας στην Ευρώπη», σχολιάζει ο Ján Kešelák, Chief Revenue Officer του GLAMI.
Βασικοί παίκτες
Τόσο το GLAMI όσο και το Stileo γνώρισαν σημαντική ανάπτυξη ανά τα χρόνια με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να αποτελούν βασικούς «παίκτες» του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας στις αγορές που απευθύνονται. Από την πλευρά του, το GLAMI έχει αποκτήσει ισχυρή παρουσία στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ με τη σειρά του το STILEO κατάφερε να εδραιωθεί στην εξαιρετικά ανταγωνιστική Ιταλική αγορά. Αξίζει να σημειωθεί πως, στο πλαίσιο της ραγδαίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιταλία, το οποίο φτάνει τους 35,6 εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μήνα, οι διαδικτυακές αγορές μόδας αποτελούν πλέον το 26% των εσόδων του.
Το Stileo εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο καθώς γίνεται μέρος του GLAMI. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που πλέον είμαστε κομμάτι της προηγμένης τεχνολογικής πλατφόρμας του GLAMI και μας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τα πιο εξελιγμένα εργαλεία τεχνολογίας και ανάπτυξης. Τα τελευταία δύο χρόνια, το GLAMI επένδυσε σημαντικά στην εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά στις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, στα αποτελέσματα αναζήτησης καθώς και στη διαχείριση μεγάλου όγκου περιεχομένου. Ενώνοντας τις εταιρείες μας, τόσο οι Ιταλοί επισκέπτες μας όσο και τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τις τεχνολογίες. Συνεχίζουμε την αποστολή μας να γίνουμε η πρώτη επιλογή για τους Ιταλούς online shoppers όσον αφορά στην αναζήτησης μόδας», δήλωσε ο Igor Smolny, Διευθύνων Σύμβουλος του Stileo.
Καθώς γίνεται μέρος του GLAMI, το Stileo θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται με την τρέχουσα επωνυμία του ενώ σχεδιάζει να ενσωματώσει την τεχνολογική του πλατφόρμα σε εκείνη του GLAMI μέσα στον Ιούλιο του 2022.
Latest News
Τι ψάχνει η Campari στην Ασία - Το επιθετικό πλάνο του νέου CEO
Τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 15% έως 20% των παγκόσμιων πωλήσεών
Ποιο είναι το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου - Η θέση του Ελ. Βενιζέλος
Το Changi της Σιγκαπούρης έχασε την δωδεκαετή του πρωτοκαθεδρία σαν το καλύτερο αεροδρόμιο στα Skytrax World Airport Awards 2024
Το κινεζικό «χτύπημα» στον κολοσσό της Louis Vuitton – Πού ελπίζει σε αναχώματα
Η εταιρεία συμβούλων Bain αναμένει ότι η αγορά των προσωπικών ειδών πολυτελείας θα αυξηθεί κατά 1-4% το 2024, από 8-10% που εκτιμούσαν ότι θα αυξηθεί το 2023
Οι πέντε κρίσιμοι δείκτες για την ανάκαμψη της κινεζικής οικονομίας
Μπορεί η βιομηχανική παραγωγή να αυξήθηκε, αλλά οι εξαγωγές και η εγχώρια κατανάλωση παραμένουν ασταθείς
Τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες ερωτικού περιεχομένου... στριμώχνονται από νέο νόμο της ΕΕ
Καλούνται άμεσα να συντάξουν εκθέσεις αξιολόγησης κινδύνου και να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπιση συστημικών κινδύνων που συνδέονται με τις υπηρεσίες τους
Διπλή μάστιγα τα χρέη και οι ανισότητες - Η επισφαλής ανθεκτικότητα της παγκόσμιας οικονομίας
Ο γεωπολιτικός και οικονομικός κατακερματισμός του πλανήτη αποκλείει όλο και περισσότερους από το μέρισμα της ευημερίας
Ο Τζάστιν Τριντό φορολογεί τους πλούσιους Καναδούς
Στόχος του να μεταφερθούν σε μια πενταετία 20 δισ. δολάρια από τα πιο ευκατάστατα στα πιο φτωχά νοικοκυριά
Από γεράκι περιστέρι ο υποδιοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας
Οι traders τιμολογούν μειώσεις των βρετανικών επιτοκίων επιτοκίων κατά δύο τρίμηνα ως το τέλος του έτους
Η TAQA των ΗΑΕ θέλει να αποκτήσει την ισπανική εταιρεία φυσικού αερίου Naturgy
Η ισπανική κυβέρνηση δήλωσε ότι θα υπερασπιστεί τα στρατηγικά της συμφέροντα αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπλοκάρει τη συμφωνία
Το ΔΝΤ καλεί Γαλλία και Ιταλία να σφίξουν το ζωνάρι - Τι ζητάει από τη Γερμανία
Τι αναφέρει το ΔΝΤ στην οικονομική του προοπτική για την Ευρώπη