Tην αυθεντικότητά της Τήνου αναδεικνύουν δύο αγγλόφωνα μέσα που καλύπτουν τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο. «Δεν υπάρχει μέρος σαν αυτό το ελληνικό νησί, όπου μπορεί κανείς να χαλαρώσει στην ηλιόλουστη παραλία και να απολαύσει τη γαλάζια θάλασσα» γράφει σε αποκλειστικό ρεπορτάζ για τη «Μούσα του Αιγαίου» το καναδικό «The Travel» με πάνω από 4 εκατομμύρια αναγνώστες. Και προσθέτει ότι η Τήνος » έχει διατηρήσει ακόμα την αυθεντική του γοητεία. Είναι ένα μέρος που προορίζεται για όσους απολαμβάνουν την ηρεμία και τις απρόσκοπτες παραλίες».

Αλλά και η βρετανική εφημερίδα LIVERPOOL ECHO παρουσιάζει την Τήνο ως «μια χαλαρωτική εναλλακτική, με πολλούς αρχαίους ανεμόμυλους που βρίσκονται σε όλη την απέραντη ύπαιθρό της».

Πλεονεκτήματα

Τονίζει ότι αποτελείται από υπέροχα ορεινά χωριά και αμμώδεις παραλίες και εξαίρει το παραδοσιακό ελληνικό φαγητό στις ταβέρνες του νησιού. Τέλος, αναφέρει ότι είναι ένα από τα πιο θρησκευτικά νησιά της Ελλάδας, με πολλά πανηγύρια να γίνονται σε όλο το νησί κάθε καλοκαίρι, στις 15 Αυγούστου, όταν γιορτάζεται η Παναγία.

«Η Τήνος παραμένει στην κορυφή της τουριστικής προβολής και αυτό δεν συμβαίνει τυχαία» δηλώνει ο Δήμαρχος του νησιού Γιάννης Σιώτος. «Προετοιμαζόμαστε, μελετάμε τις κινήσεις μας και προχωράμε σε επαφές και δράσεις που αναδεικνύουν την Τήνο μας σε όλο τον κόσμο. Το ακόμα πιο σημαντικό είναι – καταλήγει ο Δήμαρχος – ότι κάθε επισκέπτης του νησιού μας γίνεται και φανατικός υποστηρικτής του. Και αυτό το οφείλουμε, όχι μόνο στο μοναδικό τουριστικό μας προϊόν αλλά και στο επαγγελματικό έμψυχο δυναμικό που κάνουν την Τήνο ακαταμάχητη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott