Στις πρωτοβουλίες της ΔΕΗ για να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές να εξοικονομούν ενέργεια και χρήματα, στις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην εταιρεία, αλλά και στα νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη αναφέρθηκε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, μιλώντας στο δεύτερο Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου.
Ο κ. Καρακούσης υπογράμμισε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του retail ένας από τους μεγάλους στόχους της επιχειρήσεις, και πρόκειται για ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί και τρέχει εδώ και περίπου 2,5 χρόνια.
Αυτοματοποιημένες υπηρεσίες
Υπογράμμισε ότι έχει συντελεστεί σημαντική αλλαγή στο ψηφιακό κανάλι επαφής με τον πελάτη, μέσω διαφόρων υπηρεσιών, όπως είναι το call center, το call back αλλά και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εκτός ωραρίου λειτουργίας, όπως η ενημέρωση για το υπόλοιπο του λογαριασμού ή σε ποια φάση είναι η αίτηση που έχει κατατεθεί.
Στα καταστήματα
Ο κ. Καρακούσης μίλησε επίσης και για τα νέα πιλοτικά καταστήματα, τα οποία παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες στο κομμάτι της υποδοχής, self-service kiosk (όπου ο πελάτης μπορεί να κάνει τη δουλειά του μόνος του), αλλά και ΑΤΜ πληρωμών που λειτουργεί 24 ώρες.
Μεγάλη ανταπόκριση
Ο αναπληρωτής CEO επεσήμανε ότι υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, συμπληρώνοντας ότι μέσω της αυτοματοποιημένης φόρμας υποβάλλονται 20.000-25.000 αιτήματα κάθε μήνα.
Αναφερόμενος στα ψηφιακά ραντεβού, υπογράμμισε ότι το 15%-20% των συναλλαγών γίνονται πλέον με ψηφιακά ραντεβού, κι έτσι αποφεύγονται οι ουρές και ώρες αναμονής.
Η εξέλιξη του e-bill
Σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του e-bill που ήδη λειτουργεί, ο κ. Καρακούσης είπε ότι τους επόμενους μήνες θα εξελιχθεί σημαντικά:
«Θα γίνει ένα δοχείο ενός My account. Θα βάλουμε μέσα ενδιαφέροντα πράγματα» τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι μέσα στην εφαρμογή θα «ζήσει» ο energy coach, αλλά και εργαλεία ανταμοιβής με τη μορφή αξίας.
Το ενεργειακό κόστος
«Η σχέση που έχει ο κόσμος με την ενέργεια πρέπει να γίνει πιο συνειδητή» τόνισε, φέρνοντας ως παράδειγμα τον δείκτη του αυτοκινήτου που δείχνει την κατανάλωση καυσίμου ανάλογα με τον τρόπου που οδηγούμε: «Αυτό θα πρέπει σιγά-σιγά να γίνει και για την ενέργεια στο σπίτι. Θέλουμε να εκπαιδεύσουμε τον κόσμο. Αυτός είναι ρόλος μας» είπε, προσθέτοντας ότι ο Energy coach είναι ένα τέτοιο εργαλείο.
Η πλατφόρμα My energy
Μιλώντας για την πλατφόρμα My Energy είπε ότι η υπηρεσία αυτή κάνει μια ανάλυση στο τι κάνει ένας καταναλωτής και του παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας. Μάλιστα, δίνει τη δυνατότητα για συγκρίσεις με τον μέσο όρο αλλά και το top ten της εξοικονόμησης, δημιουργώντας έναν άτυπο ανταγωνισμό ως κίνητρο.
«Θέλουμε να δώσουμε τις προτάσεις, αλλά και πότε θα κάνει απόσβεση», υπογράμμισε.
Υπηρεσία αντλιών θερμότητας
Αναφερόμενος στις αντλίες θερμότητας επεσήμανε ότι είναι πολύ αποδοτικές με την εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων να φτάνει στο 65%-80%
Τόνισε επίσης, ότι η ΔΕΗ έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα στην ενημέρωση των καταναλωτών αναφορικά με τις αντλίες θερμότητας, υπογραμμίζοντας ότι μπορεί με βάσει τα χαρακτηριστικά του σπιτιού να προτείνει ποια αντλία θερμότητας είναι η κατάλληλη και πόσο διάστημα θα χρειαστεί για να γίνει η απόσβεση της επένδυσης.
Ερωτηθείς αν η ΔΕΗ μελετά το ενδεχόμενο ενός χρηματοδοτικού εργαλείου, τόνισε ότι ήδη υπάρχει μια προσφορά 500 ευρώ στον πελάτη, ενώ αναμένουν να δουν τα νέα πακέτα επιδοτήσεων που θα δοθούν από το κράτος και «ανάλογα θα πράξουμε».
Για τις επιχειρήσεις
Για τις επιχειρήσεις, ο κ. Καρακούσης είπε ότι τις «χειριζόμαστε με διαφορετικό τρόπο, με μεγαλύτερη επιτυχία», προσθέτοντας ότι το My Energy Coach πιάνει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: «Ερχόμαστε στον χώρο της επιχείρησης και κάνουμε μελέτη ώστε να δώσουμε λύσεις» είπε.
RePowerEU
Ερωτηθείς για το πόσο έτοιμη είναι η ΔΕΗ για το σχέδιο «REPowerEU» που παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είπε: «Η ΔΕΗ προσπαθεί και είναι έτοιμη για να είναι ανταγωνιστική σε όλος τους τομείς. Τα φωτοβολταϊκά στη στέγη είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα μας» πρόσθεσε.
Και επεσήμανε ότι το θέμα μελετάται εδώ και καιρό και μέσα στη χρονιά θα γίνουν τα πρώτα βήματα.
Latest News
Δέκα μάνατζερ και τραπεζίτες δείχνουν το νέο παραγωγικό μοντέλο - Οι προτάσεις στο OT FORUM
Την ανάγκη για αλλαγή σελίδας στο παραγωγικό μοντέλο της Ελλάδας υπογράμμισαν επιχειρηματίες και τραπεζίτες από το OT FORUΜ
Εντός Δεκεμβρίου η άδεια αποθήκευσης CO2 για τον Πρίνο – Οι ευκαιρίες για βιομηχανία και ναυτιλία
Επιδοτήσεις ύψους μισού δισ. ευρώ για δέσμευση 3,4 εκατ. τόνων CO2 έχει εξασφαλίσει η ελληνική βιομηχανία
OT FORUM: Η παραγωγικότητα «αχίλλειος πτέρνα» της οικονομίας – Κλειδί οι μεταρρυθμίσεις
Η ανάγκη επίσπευσης των μεταρρυθμίσεων, προκειμένου να ανέβει επίπεδο η ελληνική οικονομία υπογραμμίστηκε από κορυφαίους ομιλητές στο πλαίσιο του OT FORUM
ΟΤ FORUM: Η ψηφιακή και πράσινη μετάβαση κλειδί για την ανάπτυξη
Τι είπαν στο 4o ΟΤ FORUM ο Δρ. Γιώργος Αποστολόπουλος (OTS), ο Δημήτρης Καπέλλος (Globalsat Energis) και ο Διονύσιος Ανάργυρος (Greenvolt Next)
Πώς θα αντιμετωπίσει τουρισμό και Airbnb ο Δούκας στην Αθήνα - Τι είπε στο ΟΤ FORUM
Ο κ. Δούκας είπε ότι σύμφωνα με τη μελέτη φέρουσας ικανότητας, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί σήμερα, δεν υπάρχει γενικευμένος υπερτουρισμός στην Αθήνα
OT FORUM: Τι χρειάζεται η ελληνική βιομηχανία – Οι προτάσεις των επιχειρηματιών
Για τη βιομηχανία μίλησαν στο ΟΤ FORUM ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, ο πρόεδρος του ΣΕΒ Σπύρος Θεοδωρόπουλος και ο πρόεδρος της ΕΕΝΕ Κρίστιαν Χατζημηνάς
Οι επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα υπό το πρίσμα BofA - Goldman Sachs
Αναλυτές των δύο κορυφαίων τραπεζών αναλύουν στο ΟΤ FORUM το νέο παραγωγικό μοντέλο της Ελλάδας
Αλέξης Τσίπρας: Δριμεία κριτική σε Μητσοτάκη για ΠτΔ και οικονομία – Τι είπε για Μέρκελ
«Ποταμός» ο Αλ. Τσίπρας στο 4ο OT FORUM - Μίλησε για όλους και για όλα - Εξαπέλυσε πυρά στον Κ. Μητσοτάκη και κατέρριψε τους μύθους που συνόδευσαν την κυβέρνησή του
ΟΤ FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Έπεσε η αυλαία
Ολοκληρώθηκε το 4ο ΟΤ FORUM, που διοργάνωσε ο Οικονομικός Ταχυδρόμος
Kαρόκης (MSD Ελλάδας): 1,2 δισ. ευρώ η δημοσιονομική επιβάρυνση από τo claw back στο φάρμακο
Στην κυβέρνηση δεν έχουν καταλάβει πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα με τις επιστροφές, τόνισε ο Αντώνης Καρόκης της MSD Ελλάδας