Έως την Κυριακή, 3 Ιουλίου, στις 23:59, μπορούν οι πάροχοι τουριστικών καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στο μητρώο παρόχων του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού 2022-2023, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/apozemioseis-kai-parokhes/parohoi-tourismou.

Διαβάστε επίσης: Τουρισμός: Με πτώση έκλεισε η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αθήνας το πρώτο πεντάμηνο

Διαβάστε επίσης: Οικονόμου: Το ελληνικό τουριστικό προϊόν αποδεικνύει τη δυναμική του

Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr → Εργασία και ασφάλιση → Αποζημιώσεις και παροχές → Πάροχοι κοινωνικού τουρισμού.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), οι φετινές αυξημένες τιμές επιδότησης αφορούν σε όλες τις κατηγορίες καταλυμάτων (5-12% σε ξενοδοχεία και 3-8% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια), ώστε να καλυφθεί το αυξημένο κόστος και να εξασφαλιστεί μεγάλη συμμετοχή.

Επιπλέον, για τον μήνα αιχμής Αύγουστο προβλέπεται αύξηση της επιδότησης κατά 20%, όπως και πέρυσι, ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή των τουριστικών επιχειρήσεων τη συγκεκριμένη περίοδο.

Η αύξηση θα ισχύει για όλο τον χρόνο για τα καταλύματα της Βόρειας Εύβοιας και της Σάμου.

Εκτός από τη διαμονή σε τουριστικά καταλύματα, επιδοτούνται και ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Η συμμετοχή της γενικής κατηγορίας των δικαιούχων ανέρχεται σε 25%, των πολυτέκνων σε 20%, ενώ για ΑμεΑ  τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.dypa.gov.gr/koinonikos-toyrismos.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott